Grampall Jookabox - Ropechain (2008)

Rock / Avant-Garde

9. We Know We Might Be Fucked
  10. Strike Me Down
  11. I'm Absolutely Freaked Out
avatar van Barend G
Stiekem een van de mafste, origineelste en meest verbazingwekkende plaatjes van 2008. Beck meets Yeasayer meets Black Keys. Folk, hiphop, elektronica, blues, indiepop - niets is veilig voor deze mafkees.

avatar van oruiz
Prachtig. Grijpt je al na 1 luisterbeurt bij je lurven om je vervolgens nooit meer los te laten.

avatar van daanbaecke
Afgelopen vrijdag op Motel MozaIque in Rotterdam gezien in de Basement van WATT. Ik vond het album al vet, maar ben officieel fan na het zien van hun optreden!

avatar van zaaf
Al jaren grote fan van deze plaat (en tevens van de overige discografie). Gekte, humor, enorme muzikaliteit - creatief tot en met.
Een typisch Asthmatic Kitty-product, maar ja, ik hou ervan he....

zaaf schreef:
Een typisch Asthmatic Kitty-product, maar ja, ik hou ervan he....

Lijkt mij interessant zaaf. Zet 'm op de lijst voor beluistering. Op SP.fly ?

bikkel2 schreef:
Op SP.fly ?
Sergeant Pepper? Wabedulu?

avatar van bikkel2
Of het op Spotify te vinden is
Spelfoutje.

avatar van zaaf
hahaha, drinken en typen gaat lastig samen
ik zal even voor u polsen.

edit: inderdaad

Thanx !

avatar van EttaJamesBrown
Leuke ontdekking. Precies goed om tijdens een feestje op het eind te draaien. De saaie mopperkontjes gaan dan snel naar huis. De coole vriendjes en vriendinnetjes blijven over, zetten de muziek nog iets harder en pakken een fles van de achterste rij waarop een laagje stof ligt.

"We know we might be fucked" zingen en denken we. Eerst nog een paar glaasjes uit die andere stoffige fles. Uit Ierland ditmaal.