Talk Talk - It's My Mix (1984)

Label: EMI

1. Why Is It So Hard? [12" U.S. Remix] (6:03)
  2. Talk Talk [12" Mix] (4:32)
  3. My Foolish Friend [12" Mix] (5:26)
  4. It's My Life [12" Mix] (6:14)
  5. Dum Dum Girl [12" Remix] (5:20)
  6. Such a Shame [12" U.S. Remix] (6:24)
avatar van dvdschaaf
Deze ontbrak nog, en ik heb hem (op vinyl)

Father McKenzie
BIj mixplaten gaat mijn haar meestal rechtop staan, want vaak zijn het verkrachtingen van de originele versies, hoe zit dat hier dan, dvdschaaf?

avatar van dvdschaaf
Als groot Talk Talk fan valt 3 sterren toch wat tegen. Maar in 84 heb ik er toch wel plezier aan beleeft.

avatar van reptile71
Kan me herinneren dat ik de maxi single van Such A Shame wel goed vond, maar het woordje 'remix' wekt toch wel enige afkeer bij me op, zeker in combinatie met Talk Talk.

avatar van orbit
Ken hier slecht één uitvoering (die van het zwakke Dum dum girl helaas) van.. bagger.

avatar van reptile71
Is het van het soort: 'The dum dum girl the dum dum girl gu gu gu gu girl girl girl' ?

avatar van vigil
Talk Talk en remixen gaan zeer goed samen. Zolang het de originele 12" mixen zijn en niet de zogenaamde revisited mixen zijn welke begin jaren '90 zijn uitgebracht. Talk Talk - History Revisited (1991)

avatar van lennon
Dit plaatje op vinyl voor een eurotje gescoord, en ben er erg blij mee!

Leuke mixen die het origineel inderdaad in ere houden!