7Zuma7 - 7Zuma7 (1997)

3. Hot Stuff (4:11)
  4. Instant Cool (3:46)
  5. Nugtohs (6:29)
avatar van Klumpie
Nederlanders kunnen zeker wel rocken. Deze EP is iets beter dan het album Deep Inside, maar allebei prima stonerrock van eigen bodem.

avatar van trebremmit
Stoner zoals het hoort, lage gitaren en dikke riffs. Goeie zanger ook.

avatar van cornucopia
Heerlijke riffs... Ik heb deze band een paar keer live gezien toentertijd... Maar toen waren er hooguit 20 mensen... Toch blijft het vet!

Grandioze EP, in mijn geval een mooie witte 10".
6 bezwerende tracks, een stonerplaat zoals die moet klinken. Hier kan Josh nog wel een puntje aan zuigen.
Fantastische optredens gezien van ze oa in de foyer bij Noorderslag met een horny duivelin als extra aanjager wat uiteindelijk de band de kop kost.
Zonder dat deze band niet meer bestaat, nu heb je wel PP Speedrock maar veel minder my cup of tea.
Donna Summer zo coveren, briljant!

avatar van Shelter
Ik heb deze band ooit gezien in een hele kleine club "de Klos" in Emmeloord... toffe stonerrock meets hippie band. Goede zanger en lekker gitaargeluid

avatar van BoyOnHeavenHill
Heerlijke EP, lekker zompig en grof, een goede voorbereiding op Deep inside... .