Polyrock - Polyrock (1980)

Label: RCA

1. Romantic Me (3:11)
  2. Green for Go (3:42)
  3. This Song (2:17)
  4. Go West (3:23)
  5. Your Dragging Feet (5:00)
  6. No Love Lost (2:57)
  7. Body Me (2:42)
  8. Sound Alarm (3:04)
  9. Bucket Rider (2:56)
  10. Shut Your Face (2:15)
  11. #7 (2:58)
avatar van jellorum
Ik ken alleen Your Dragging Feet van deze plaat, heerlijk nerveus nummer dat, beetje a la The Feelies zoals ik die ken van Crazy Rhythms. De rest van de plaat nog niet gehoord wegens nog niet gevonden.
In tegenstelling tot enkele nummers van opvolger Changing Hearts die wat makkelijker te vinden zijn, moet nog altijd eens die plaat toevoegen.
Ik zou 'm wel willen hebben deze, alleen maar omdat Your Dragging Feet toch uitstekend is.

avatar van Tomio
Producer Philip Glass is op de piano te horen in “Bucket Rider”, maar laat zich toch vooral gelden in het hoogtepunt van dit album “Your Dragging Feet”. Minimalisme in het new wave tijdperk, verslavend mooi!

2 berichten nog maar, zo onbekend is dit toch niet?
Idd a la the Feelies, uit hetzelfde jaar als Crazy Rhythms, daarnaast die typische Amerikaanse new wave sound van toen, Talking Heads, DEVO, Pere Ubu ook wel wat van the Cars weg.
Heerlijk gejaagd, lekker nerveus, niet voor Dire Straits fans (: