Mogwai - My Father My King (2001)

Label: [PIAS]

1. My Father My King (20:12)
avatar van Zachary Glass
Verpletterende bewerking van traditioneel Jiddisch nummer.

Je zou kunnen stellen: "een EP met één nummer" is dat wel de moeite???

Mijn antwoord daarop is driewerf jawel! Want net in dit éne nummer komen alle kenmerken van Mogwai het meest tot uiting - van liefelijk vriendelijk tot angstaanjagend intens - weet u meteen waar ze hun naam vandaan hebben

Tel uit uw winst

Herbert LC
Dit is echt fantastisch. Met deze EP benaderen ze het meest hun verpletterende live-geluid. Must-have voor Mogwai-fans!

Echt een bijzonder sterke EP.

Ook gelijk de enige cd die ik van Mogwai in mijn bezit heb , de climax die vaak bereikt wordt in hun nummers zijn erg goed , maar het voor- en nagedreun hoeven van mij echt niet zoveel

maar deze EP is zeker de moeite waard

fastpulseboy
ondanks de slechte productie een wereldplaat!!!!!
als je denkt dat het maximum bereikt is qua distorton komt er verdorie nog een laag overheen.....
goed om het plafond naar beneden te laten komen
heerlijk

20 minuten lang zonder zang, zonder 1 moment te vervelen. Dat is ferm!

Fantastische EP! Schitterend opgebouwde compositie met een paar alles verzengende noise-erupties

avatar van The Scientist
Heerlijk.. voor iedereen die van gruwelijk harde climaxen houdt.. en het volume flink opschroeven dus

avatar van MVW
MVW
Waanzinnige trip.

avatar van Fred Zed
Gevonden in de Fnac voor 6€...ik kon mijn geluk niet op
Te gek eigenlijk

avatar van prodi9y9
geniaal dit!

avatar van kobe bryant fan
Heerlijke song!
Met een fantastische opbouw en een nog betere climax.