theelauw
Echte naam: Marnix
Geslacht: Man
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 7 november 2006
Laatste bezoek: 10 februari, 13:07 uur
Aantal stemmen: 419
Gemiddelde: 4,18
Standaardafwijking: 0,55
Aantal berichten: 52
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 2
Aantal toevoegingen: 3
Top 10 albums
- 2. The Flaming Lips - The Soft Bulletin (1999)
- 3. Radiohead - OK Computer (1997)
- 4. Wilco - Yankee Hotel Foxtrot (2002)
- 5. Sigur Rós - ( ) (2002)
- 6. Arcade Fire - Funeral (2004)
- 8. Bonnie 'Prince' Billy - I See a Darkness (1999)
- 9. The National - Boxer (2007)
- 10. dEUS - In a Bar, Under the Sea (1996)
Recente stemmen
- 5,0Het Zesde Metaal - Het Langste Jaar (2024) geplaatst: 2 februari, 09:25 uur, stem was: 4,5
- 4,5Boudewijn de Groot - Voor de Overlevenden (1966) geplaatst: 16 januari, 16:43 uur
- 4,5Boudewijn de Groot - Picknick (1968) geplaatst: 16 januari, 15:46 uur
- 4,0The Slow Show - Subtle Love (2023) geplaatst: 5 oktober 2023, 20:49 uur
- 4,0The National - Laugh Track (2023) geplaatst: 5 oktober 2023, 20:48 uur, stem was: 4,5
- 4,5Wilco - Cousin (2023) geplaatst: 5 oktober 2023, 20:48 uur, stem was: 4,0
- 4,5Slowdive - Everything Is Alive (2023) geplaatst: 9 september 2023, 10:28 uur
- 4,5Gregory Alan Isakov - Appaloosa Bones (2023) geplaatst: 24 augustus 2023, 23:45 uur
- 4,5Swans - The Beggar (2023) geplaatst: 26 juni 2023, 08:45 uur
- 4,5Jason Isbell and the 400 Unit - Weathervanes (2023) geplaatst: 21 juni 2023, 14:57 uur