Graham Parker - The Mona Lisa's Sister (1988)

Label: RCA

1. Don't Let It Break You Down (3:35)
  2. Under the Mask of Happiness (3:34)
  3. Back in Time (3:26)
  4. I'm Just Your Man (3:43)
  5. OK Hieronymus (4:18)
  6. Get Started Start a Fire (5:09)
  7. The Girl Isn't Ready (3:33)
  8. Blue Highways (2:36)
  9. Success (3:49)
  10. I Don't Know (2:48)
  11. Cupid (2:30)
avatar van Snakeskin
Heel goede, tijdloze popplaat. Zo heeft Graham er wel meer gemaakt maar dit is een van zijn beste.

avatar van Snakeskin
voor wie op zoek is naar een ceedee met daarop tijdloze popmuziek is dit een aanrader van de bovenste plank.

avatar van captain scarlet
prachtig, onderschat album, dat blijft boeien, inderdaad tijdloos. Ongelooflijk dat dit zo weinig stemmen krijgt !

avatar van songrobber
ja zeker... dit vind ik zijn mooiste, van de serie albums die ik heb van hem.
Ik dacht zojuist nog toen ik hem draaide, wat is dit een verrekte goede plaat toch.
Staat geen minder nummer op.Allemaal even goed.Prachtig album dus!

avatar van Rudi S
Oei, Album is toch echt uit 1988, oor had hem ook al in 1988 in de jaarlijsjes.
Ik zal maar een correctie indienen.

Ik vind deze plaat helemaal niet tijdloos, maar geheel jaren 80. Oppervlakkige popmuziek, kan niet in de schaduw staan van de Rumourplaten, helaas Graham, maar life nog wel zeer de moeite waard!

Kalamitsi
Fraaie plaat ergens tussen rock en pop. Whatever. Het is een degelijk album dat ik lang niet heb beluisterd. Nu dus wel. Veel beter dan ik me herinner. Bovendien uitmuntend geproduceerd door hemzelf en zijn maat Brinsley Schwarz. Minpuntjes: track 7 en 13 door een wat obligaat reggaeritme. Maar verder dik in orde.