psmoor
E-mailadres: [email protected]
Statistieken
Geregistreerd: 9 mei 2006
Laatste bezoek: gisteren om 21:59 uur
Aantal stemmen: 871
Gemiddelde: 3,62
Standaardafwijking: 0,71
Aantal berichten: 15
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 1
Top 10 albums
- 1. Van Morrison - Astral Weeks (1968)
- 2. The Rolling Stones - Sticky Fingers (1971)
- 3. Steven Wilson - Hand. Cannot. Erase. (2015)
- 4. Roger Waters - Amused to Death (1992)
- 5. Nick Cave & The Bad Seeds - Ghosteen (2019)
- 6. Sufjan Stevens - Illinois (2005)
Alternatieve titel: Sufjan Stevens Invites You To: Come on Feel the Illinoise - 7. Morrissey - You Are the Quarry (2004)
- 9. The Cure - Disintegration (1989)
Recente stemmen
- 3,5Rose Royce - In Full Bloom (1977)
Alternatieve titel: Rose Royce II: In Full Bloomgeplaatst: gisteren om 22:06 uur - 3,0The Romantics - The Romantics (1980) geplaatst: gisteren om 21:19 uur
- 4,0Professor Tip Top - Life Is No Matter (2017) geplaatst: afgelopen zondag om 16:56 uur
- 2,5Neil Sedaka - Oh Carol (1974) geplaatst: 18 maart, 23:01 uur
- 1,5Frank Sinatra - Some Nice Things I've Missed (1974) geplaatst: 18 maart, 16:56 uur
- 2,0Frank Sinatra - Sinatra Sings Days of Wine and Roses, Moon River, and Other Academy Award Winners (1964)
Alternatieve titel: Academy Award Winnersgeplaatst: 18 maart, 16:55 uur - 2,0Frank Sinatra - The Concert Sinatra (1963) geplaatst: 18 maart, 16:53 uur
- 2,5Frank Sinatra - Look to Your Heart (1959) geplaatst: 18 maart, 16:52 uur
- 3,0Frank Sinatra - Come Fly with Me (1958) geplaatst: 18 maart, 16:51 uur
- 2,5The Everly Brothers - Sing Great Country Hits (1963) geplaatst: 16 maart, 18:50 uur