Aphorism - Surge (2009)

Electronic
Label: Tympanik

1. Ulkine (4:59)
  2. What We See Now (4:59)
  3. Convert (4:23)
  4. Negative Two (4:27)
  5. Combat Fashion (5:05)
  6. Chrysanthemums for Carrion (6:56)
  7. Msect (5:09)
  8. Sounang (4:10)
  9. Reconsider (3:08)
  10. Everything (4:27)
  11. Two Sides of the Bullet (5:29)
  12. Raining Dirt (4:39)
  13. Negative Two [Totakeke Remix] (5:23)
  14. What We See Now [Access to Arasaka Remix] (4:37)
  15. Msect [Dissected by Tapage] (4:53)
avatar van orbit
Erg lekkere electronic plaat in de trant van Stendeck en anderen. Minder sterk en overtuigend echter, maar desalniettemin staan er enkele sterke tracks op en het luistert sowieso als een trein! Eigenlijk staan er maar enkele muurbloempjes tussen, de rest is gewoon goed tot sterk. Msect bijvoorbeeld, een track die het van een soort zuigend geluid moet hebben, maar wat op den duur erg verslavend werkt. Ook Two Sides Of The Bullet, Negative Two en Convert zijn behoorlijk goed. Prima plaat als je gewoon even je favorieten beu bent en je wilt weer even wat vers vlees horen.

avatar van bas
bas
Waar n5md een paar steken laat vallen pikt Tympanik ze weer op! Mooie tip orbit, het is een tandje lager vergeleken met Stendeck (minder ruw/heftig), maar dit is erg lekker (mooi met koptelefoon!)

avatar van trebremmit
Ja dit is goed, vooral de beats zijn erg gaaf, lekker ritmisch. Het duistere sfeertje bevalt me ook wel, lekker album dit.