Uncle Meat - Underneath (1997)

Belgiƫ

9. Breathe (3:03)
  10. Tangled (4:34)
  11. 22 (4:50)
avatar van james_cameron
Best een aardig rock/metal album, maar de plaat is te haastig in elkaar gezet en bevat te weinig sterke songs. Vooral tegen het einde begint het gebrek aan inspiratie de band parten te spelen.

Joy
en zelfs de bandnaam is gejat

avatar van james_cameron
Qua stijl is dit een kruising tussen Clawfinger en Faith No More, als dat tenminste ergens op slaat. Goed geproduceerd door Colin Richardson (sowieso de reden dat ik dit een kans gaf), maar de meeste songs zijn het net niet. Tracks als Turn Away en het stevige titelnummer uitgezonderd; die zijn dik in orde.

avatar van Supersid
Ik vind het, weliswaar onverhoopt, meer dan twintig jaar later alsnog een dik feestje!

avatar van dv8flow
Supersid schreef: