Pearl Jam - Rearviewmirror (2004)

Alternatieve titels: Greatest Hits 1991-2003 | The Essential

Label: Epic

1. Once [2004 Remix] (3:16)
  2. Alive [2004 Remix] (5:42)
  3. Even Flow (5:03)
  4. Jeremy (5:20)
  5. State of Love and Trust (3:43)
  6. Animal (2:47)
  7. Go (3:12)
  8. Dissident (3:34)
  9. Rearviewmirror (4:44)
  10. Spin the Black Circle (2:49)
  11. Corduroy (4:39)
  12. Not for You (5:53)
  13. I Got Id (4:51)
  14. Hail, Hail (3:44)
  15. Do the Evolution (3:52)
  16. Save You (3:55)
  17. Black [2004 Remix] (5:39)
  18. Breath (5:24)
  19. Daughter (3:56)
  20. Elderly Woman Behind the Counter in a Small Town (3:15)
  21. Immortality (5:12)
  22. Better Man (4:28)
  23. Nothingman (4:34)
  24. Who You Are (3:53)
  25. Off He Goes (6:00)
  26. Given to Fly (4:00)
  27. Wishlist (3:26)
  28. Last Kiss (3:17)
  29. Nothing as It Seems (5:21)
  30. Light Years (5:10)
  31. I Am Mine (3:36)
  32. Man of the Hour (3:45)
  33. Yellow Ledbetter (5:03)
PriestMaiden
Eddie schreef:
Ik vind het juist heerlijk dat de nummers zo geordend zijn, het licht er nu net aan in welke stemming ik ben welke van de twee schijfjes ik op zet.

Akkoord.

avatar van Rogyros
Stijn_Slayer schreef:
Verder mis ik Porch en Why Go, maar ik zweer dan ook bij Ten wat betreft het Pearl Jam werk.

Wel eens Vitalogy geprobeerd, Stijn? Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat jij dat niks vindt.

avatar van sjoerd148
Echt een prima verzamelaar van een van de beste bands allertijden. Wat mij betreft ligt hun beste werk in de beginperiode.

avatar van Funky Bookie
Verzamelaars geef ik niet snel 5* omdat je al snel aan het kijken bent wat er ontbreekt.
Deze band heeft echt heel veel toppers gemaakt en is dan ook een uitstekende kennismaking als je de band niet kent, al zou ik altijd met Ten beginnen.

avatar van Rogyros
Deze verzamelaar heb ik maar weer eens uit de kast getrokken. Hij hapte al wat jaartjes stof. Ik weet gelijk weer waarom ik deze verzamelaar heb voorzien van vijf sterren.

Wat een geweldige compilatie!! Heerlijke eerste cd, heerlijke tweede cd. Ik vind het erg prettig dat de heren PJ onderscheid hebben gemaakt tussen het wat hardere en wat rustigere werk.

Nagenoeg perfect!!

En de albumnaam is ook perfect gekozen. Toptoptop!!!

avatar van Funky Bookie
Wordt weer uitgebracht op vinyl in 2 volumes!!!

Funky Bookie schreef:
Wordt weer uitgebracht op vinyl in 2 volumes!!!

Dat wilde ik nou ook hier vermelden! Te bestellen bij de independent record store.

En net binnen op 2x 2LP. Prima persing met een nog beter geluid. Ook fraai artwork: gatefold cover en veel foto's op de binnenhoezen. Aanrader dit Volume 1 (UP) en Volume 2 (Down) van Rearviewmirror op vinyl.