Method Man & Redman - Blackout! 2 (2009)

Label: Def Jam

6. Hey Zulu
  7. City Lights

met Bun B

8. Father's Day
  9. Mrs. International (Skit)
  10. Mrs. International

met Poo Bear

17. A Lil Bit

met Melanie Rutherford

avatar van Jordy
Het schijnt alweer 10 jaar geleden te zijn dat de vorige Blackout! uit kwam (het voelt als 2 jaar, we worden oud ). Ik wist helemaal niet dat dit er aan zat te komen, verrassing om dit ineens in de updates te zien staan. Nog een grotere verrassing dat dit eigenlijk heel erg leuk is. Natuurlijk gaat het weer nergens over, maar bijna elke track is lekker geproduceerd, gastoptredens zijn leuk, en Meth en Red blijven een erg leuk team.

avatar van Game
Erg tof album, het is mijn eerste aanraking met Method Man & Redman en ik ben blij dat ze al bezig zijn met Blackout! 3. Eigenlijk weet het album mij productioneel en tekstueel nergens echt te boeien, maar Meth en Red zijn een leuk duo die een speciaal soort chemie hebben. Je moet niet nadenken bij dit album. En dat hebben de heren waarschijnlijk ook niet gedaan bij het maken van Blackout! 2. Het verbaast me ook niet dat de track gericht aan hun favoriete bezigheid ook gelijk de sterkste is. Voor de rest zijn er nog enkele hele goede tracks zoals die met Raekwon en Ghostface en de single A-Yo. Bun B komt trouwens weer keihard op City Lights, die man is niet te stoppen zeg.

En voor ik vergeet te melden, Method Man is mijn favoriet van het duo.
Hij heeft echt zo'n vette stem