Destiny's Child - Destiny Fulfilled (2004)

R&B
Label: Sony Urban

1. Lose My Breath (4:02)
  2. Soldier (5:26)

met T.I. en Lil' Wayne

3. Cater 2 U (4:07)
  4. T-Shirt (4:40)
  5. Is She the Reason (4:47)
  6. Girl (3:44)
  7. Bad Habit (3:55)
  8. If (4:16)
  9. Free (4:52)
  10. Through with Love (3:36)
  11. Love (4:32)
  12. Game Over * (4:03)
  13. Got's My Own * (3:58)
  14. Why You Actin' * (4:29)
Johnny Depp <3
gaaaaaf, Bad Habbit en Is She The Reson zijn echt topsongs...

avatar van Luigi-ish
Wat mij betreft is dit hun slechtste album tot nu toe? Alle singles uigebracht (Y) Andere nummers die ik leuk vind: 'Trough with Love' en 'Love'. Voor de rest niet echt... The others are mainly boring.

Heey,

Ik vind het een goed album. Op bepaalde tracks kun je goed los gaan, de andere loungen en weer andere kun je je helemaal in inleven. Wat een teksten en een gevoel. Ik geef er toch echt een 5 voor.

Liefs Charlotteee

avatar van Wib0__
Lose My Breath & Soldier zijn best leuk.
De rest eigenlijk totaal niet..
Vroeger waren ze beter..

Jammer dat ze niet meer nummers al Lose My Breath erop gedaan hebben.
Verder is het wel een goed album.
Voor al Lose My Breath,,Soldier,,T-Shirt & Through With Love zijn goed.

*3.0

Lose my breath, soldier, cater 2 u en girl zijn wat mij betreft de beste

Girl is echt zo relaxed

avatar van Reijersen
1,5
Totaal niet boeiend en hoorbaar snel in elkaar geflanst laatste werk van Destiny's Child. Geef mij maar hun Writing's on the Wall. Deze laat ik lekker links liggen.

avatar van LucM
Ik vind het vreemd dat dit album het hoogste gemiddelde heeft, hoewel dit door de muziekpers slecht werd ontvangen en ook minder goed verkocht dan de vorige albums (de nummers die ik hieruit heb gehoord vielen mij ook tegen).