Zucchero - Zu & Co. (2004)

Italiƫ
Pop / Blues
Label: Universal

1. Dune Mosse (5:44)

met Miles Davis

2. Muoio Per Te (3:23)

met Sting

3. Everybody's Gotta Learn Sometime (4:03)

met Vanessa Carlton

4. Il Grande Baboomba (3:21)

met Mousse T.

8. Blue (4:48)

met Sheryl Crow

9. Pure Love (3:28)

met Dolores O'Riordan

10. A Wonderful World (4:35)

met Eric Clapton

11. Pippo (Nasty Guy) (3:54)

met Tom Jones

12. Mama (5:43)

met Johnny Hallyday

13. The Flight (4:55)

met Ronan Keating

14. Cosi Celeste (4:00)

met Cheb Mami

15. Diavolo in Me (A Devil in Me) (4:31)

met Solomon Burke

16. Senza Una Donna (Without a Woman) (4:41)

met Paul Young

17. I'm in Trouble (4:13)

met Tina Arena

18. Miserere (4:07)

met Luciano Pavarotti en Andrea Bocelli

avatar van musicfriek
De toppers: Cosi Celeste met Cheb Mami, Blue met Sheryl Crow, Dune Mosse met Miles Davis en Everybody Gotta Learn Sometime met Vanessa Carlton. Ach, alles is eigenlijk wel goed op dit album. Hoop wel dat hij binnenkort met een album komt met nieuw werk. Daar kijk ik nu wel naar uit.

Idd , goed album.

avatar van musicfriek
Cosi Celeste met Cheb Mami zat ik weer eens te luisteren, man. man, man, wat een kippenvel en wat een bijzondere plaat. Italiaans, Marrokkaans en 2 diva's maken dat nummer tot een compleet genot. Wie nieuwsgierig is kan naar de (live) video-opname kijken:

Cosi Celeste

stanzel
Baila Morena, die plaat brengt me helemaal in de mood. Heerlijk!

avatar van Hans Brouwer
Jammer dat er op deze site geen muziek dvd's kunnen worden toegevoegd. Daarom plaats ik mijn bericht maar onder dit album "Zucchero & Co. (2004)". Hedenmiddag kocht ik de dvd "Live at the Royal Albert Hall London 6th May 2004" van Zu en Co. Sugar Fornaciari speelt op deze dvd met een aantal muziekvrienden, zoals Paul Young, Eric Clapton, Bryan May, Dolores O'Riordan etc, de sterren van de hemel. Deze dvd heb ik vanmiddag voor slechts € 9,99 aangeschaft. Zucchero fans, voorzover U deze dvd nog niet in huis heeft: haast U naar de platenzaak en koop deze dvd. Wat op deze dvd wordt vertoont is een genot om naar te kijken en te luisteren

pj-
Puur goud, een aanrader!

Zucchero is life geweldig. Geweldig ook om te zien hoe goed hij met andere (wereldberoemde) artiesten samenwerkt. 20 april Zucchero in Ahoy, ik ben bij.

Hans Brouwer schreef:

Hier moest ik maar eens achteraan gaan. Live is deze man ook een genot om naar te kijken. Blijf er wel bij dat zijn nummers uit zijn beginperiode stukken beter zijn dan wat hij de laatste jaren heeft uitgebracht.

avatar van musicfreak1960
Ik heb net zijn nieuwste werk, Zuchero live in Italy
2 cd en 2 dvd's. meesterwerk
ik wacht tot hij komt op muziekmeter, dan krijgt hij een 5

avatar van bommel
Een fastastische CD en een geweldige DVD.
Wat een sfeer., wat een een muziek wat een artiesten
Die draai ik al jaren, en ze vervelen nooit.
Ik ga maar eens achter Live in Italy aan

Razor Disk
Heerlijk cd met Baila Morena als favoriet. Normaal ben ik niet zo fan van zang, maar de stem van Zucchero is geweldig.

Skinny Fists
Lekkere muziek. Plezierig om naar te luisteren, maar geen hoogvlieger. Mijn eerste kennismaking met Blues!

avatar van sj0n88
Kippenvel

avatar van Rinus
Fijn album om zo af en toe eens op te zetten.