R.A. the Rugged Man - Legendary Classics Vol. 1 (2009)

Label: Green Streets

met Sadat X

16. Effin' Yo' Bitch
  17. Every Record Label Sucks Dick
avatar van MJ_DA_MAN
Zijn vader is overleden dus ik denk niet dat je het goed hebt gelezen.

avatar van fabblwaps
Oh ja, mijn fout, gelukkig want ik hoor graag nog meer van deze man.
Wel lullig voor hem natuurlijk.

Maxmus
Kan iemand me zeggen wat er zo bijzonder is aan deze gast.
Iedereen blijkt em zo zwaar te waarderen maar ik vind em zelf echt fake, terwijl ik een grote fan ben van Hell Razah ( maken veel muziek samen :S )

P-DawG
Luister maar een keertje Uncommon Valor: A Vietnam Story.

avatar van MJ_DA_MAN
Wat is er in hemelsnaam fake aan hem?

avatar van JustiFicatioN
wat een verschrikkelijke clip

Die clip is episch.

P-DawG
Lekker album ook, wat een nummers staan hier op.

avatar van Outblasty
JustiFicatioN schreef:
wat een verschrikkelijke clip
Wat een verschrikkelijk vette track!

avatar van MAS
MAS
Die beat van LI's finest is echt dik

avatar van misorabi
Echt geniaal hoe die clip begint

avatar van MAS
MAS
Zie het het filmpje waarin R.A. het verhaal verteld achter de Cunt Renaissance. Echt geweldig!

YouTube - Kanaal van naturesoundsmusic

avatar van flow natural
De eerste keer dat ik hem hoorde was op da jedi mind tricks album "servants in heaven,kings in hell" op die track "uncommen vallor".
Echt wat een impact dat het had op mij.Hij spande zeker de kroon op die track en missschien wel op heel het album.
Ik heb al gelachen met die teksten echt wel.
Een tweetal schijven zijn zeker een "up yours" aan de commerciele labels,dat heeft het zelf gezegd.

avatar van Silky & Smooth
Tsjaa... R.A. the Rugged Man. Hij kan soms echt zo goed zijn en daardoor een van mijn favoriete rappers. Helaas neemt hij zelf niet alles zo serieus. Hij kan soms te flauw zijn en kinderachtig doen. Aan de ene kant levert dit een vermakelijk album op, aan de andere kan wordt het soms vervelend. R.A. kan zo goed en als je een track als Uncommon Valor op je album zet, worden die flauwere nummers helemaal overschaduwd. Dit album is zeer vermakelijk en zeker niet slecht, maar ik hoop wel op een album van R.A. the Rugged Man op zijn best. Die zou zeker een heel hoog cijfer op kunnen leveren!

avatar van Arrie
Berichten verplaatst naar R.A. the Rugged Man