Bryan Ferry - Mamouna (1994)

Label: Virgin

1. Don't Want to Know (4:07)
  2. N.Y.C. (4:09)
  3. Your Painted Smile (3:13)
  4. Mamouna (5:10)
  5. The Only Face (4:39)
  6. The 39 Steps (5:00)
  7. Which Way to Turn (5:43)
  8. Wildcat Days (4:34)
  9. Gemini Moon (3:46)
  10. Chain Reaction (5:07)
  11. In Every Dream Home a Heartache [Live] * (7:34)
  12. Bête Noire [Live] * (4:05)
avatar van Erwin.c
25 augustus staat een nieuwe release gepland voor dit album. Een 3cd en 2lp.
Eindelijk dan toch op vinyl. Incl. Andere hoes. Lang op gewacht..

avatar van lennon
Erwin.c schreef:
25 augustus staat een nieuwe release gepland voor dit album. Een 3cd en 2lp.
Eindelijk dan toch op vinyl. Incl. Andere hoes. Lang op gewacht..

Nice, dank voor de tip!

lennon schreef:

Nice, dank voor de tip!

Graag gedaan ☺️

avatar van Erwin.c
Releasedatum is ondertussen verstreken en lees er ook maar weinig over.
Vreemd verhaal.

Absoluut meesterwerk deze plaat. Sterke songwriting, veel finesse, elegantie, klasse. Typisch Ferry en ik zou zeggen zijn beste plaat. Tijdloos goed.. 4,5 ster

avatar van papat
17 november komt die 3cd/2lp versie uit. Met als bonus een cd met vroege versies, plus een cd met het niet uitgebracht album 'Horoscope'. Volgens mij zijn uiteindelijk de meeste nummers van die plaat uiteindelijk wel uitgekomen, deels op Mamouna, en deels op latere albums.

avatar van VanDeGriend
Met de kakelverse vinyluitgave op de speler, zie ik dat ik slechts 4 sterren had gegeven voor deze mijlpaal. Die fout bij deze gecorrigeerd. Wellicht zijn beste soloplaat.