Amenra - Mass II: Sermons (2005)

Belgiƫ
Uitgebracht in eigen beheer

1. Prayer 8: From Birth to Grave (5:42)
  2. Prayer 9: Offerande (3:56)
  3. Prayer 10: Ritual (10:32)
avatar van moedermaria91
Jammergenoeg onvindbaar..

avatar van HammerHead
1ste en 3de nummer zijn wel toegevoegd als bonustracks op de CD-release van Mass III.

avatar van JSPR_G
Ritual II, een nummer op de LP-versie, is echt prachtig! Het mooiste nummer van dit album! Die cleane vocals in het eerste deel en dan die magnifieke uitbarsting: heerlijk! Amenra op z'n best.

avatar van Mindscapes
Tiens, waar is Prayer 7? Op Mass I zie ik 1-6 staan en hier 8-10.

avatar van Chungking
zeven is een heilig getal en daar moeten deze mannen niets van weten

avatar van Lau1986
Amenra heeft bijzonder veel indruk gemaakt op mij tijdens Roadburn. Dus nu ben ik eens de platen aan het luisteren. Ik heb een iets andere versie van deze plaat, hier staan nog twee extra nummers bij op: A Promise to Make en Ritual II.
Maar over de muziek, die is rauw en ongepolijst. Daar moest ik zeker bij de eerste keer luisteren even aan wennen, maar uiteindelijk is dit een goede plaat. Het heeft mij echter nog niet zo gepakt als ze live deden.