Faces - A Nod Is as Good as a Wink... to a Blind Horse (1971)

Label: Warner Bros.

1. Miss Judy's Farm (3:39)
  2. You're So Rude (3:42)
  3. Love Lives Here (3:05)
  4. Last Orders Please (2:34)
  5. Stay with Me (4:38)
  6. Debris (4:34)
  7. Memphis (5:38)
  8. Too Bad (3:12)
  9. That's All You Need (5:06)
Een hartstochtelijk fan.

Altijd mooi om te zien.

Hou'k van.

Hartstochtelijk fan....zou zelf het tweede woord willen vervangen door muziekliefhebber......lees bijvoorbeeld mijn laatste bericht maar eens bij het album Ten van Pearl Jam of mijn pleidooien voor zangers/zangeressen als Sam Cooke Steve Harley, Frankie Miller en meer uit deze tijd als Kelley Mickwee, Allison Moorer , Suzanne Jarvie en Lucy Woodward. Laat je verrassen!!!

Deranged
Geloof ik gelijk, maar je naam heeft bij mij inmiddels voornamelijk een Rod Stewart associatie weten te vergaren dus vandaar.

En was een compliment overigens. Ik vind Rod ook tof.

Er zijn ergere dingen om je mee te laten associeren.

avatar van nlkink
Ronnie Lane heeft op dit album het fraaie Debris aangeleverd, een ode aan zijn vader. Mensen die zijn werk waarderen adviseer ik ook om de albums van deze sympathieke baas eens te checken.

Deranged
Ronnie Lane's Slim Chance met One for the Road.

Of Ronnie met Piet Townshend, het erg fijne plaatje Rough Mix dat ze samen maakten.

Was bij mij al enige tijd bekend als een erg mooie muzikant, inderdaad.

Al met al denk ik dat ikzelf maar eens voor deze 'A Nod' moet gaan zitten.