Eros Ramazzotti - In Certi Momenti (1987)

Italië
Label: RCA

1. Questo Mio Vivere un Po' Fuori (4:20)
  2. Ok Ci Sto (3:57)
  3. La Luce Buona Delle Stelle (4:15)
  4. Il Gioco Della Verità (4:37)
  5. Ma Che Bello Questo Amore (4:11)
  6. Ciao Pà (5:02)
  7. Cose Che Ho Visto (4:10)
  8. Libero Dialogo (4:35)
  9. Occhi Di Speranza (3:17)
  10. Senza Perderci Di Vista (4:14)
avatar van Madonna
Persoonlijk vind ik dit het mooiste album van Eros. Ook een schitterende hoes. Ik was heel lang op zoek naar een poster van deze. "Chose che ho visto" is een prachtig nummer.. Dat gitaartje erin verwerkt. Het duet met Patsy Kensit "La luce buona delle stelle" vind ik ook erg schattig klinken. Het gebrekkende engels van Eros is erg charmant. "Ma che bello questo amore" maakt mij vrolijk!

-4-

avatar van musicfriek
Ma Che Bello Questo Amore was zijn allereerste hit in Nederland. Vind het ook nog steeds een van zijn betere nummers tot nu toe eigenlijk. Met het (mini) album wat hierna kwam zou hij voorgoed doorbreken met het nummer: Musica E

Pieter Paal
Hij kan best goed zingen, maar ik versta er echt geen hout van. Ik denk iedere keer dat hij over kromme peren zingt.
Volgens mij is hij ook een van de meest favoriete artiesten van Sky Radio, want hij komt bijna ieder uur wel weer voorbij.

avatar van edje1969
Dit album is 42:38 minuten schoonheid. Was destijds mijn eerste kennismaking met zijn muziek, voordat hij al met Ma Que Bello doorbrak. Als je dit album niet kent, dan echt even luisteren naar Ciao Pa en Ok Chi Sto. Occhi Di Speranza bevat muziek dat later ook in Musica E voorkomt.

avatar van Poeha
Ciao Pà is wat mij betreft zijn meest gevoelige nummer. En is ook van grote klasse. Live heeft hij dit ook fantastisch gebracht.