Perry Blake - Still Life (1999)

Ierland
Label: naïve

1. Sandriam (6:14)
  2. This Time It's Goodbye (3:55)
  3. Leave It All Behind (6:36)
  4. No Lullabies (4:14)
  5. If I Let You In (5:03)
  6. Bury Me with Her (Julia) (7:14)
  7. Still Lives (3:57)
  8. Friends (You've Been Whispering Again) (4:43)
  9. War in France (6:12)
  10. Stop Breathing (5:01)
  11. Driftwood (3:37)
  12. Give Me Back My Childhood (4:43)
  13. Wise Man's Blues (3:56)
avatar van muziekobsessie
De plaat hiervoor gewoon Perry blake getiteld is voor mij de aller aller mooiste plaat van de gehele jaren 90!!!!! Hij is alleen legaal niet te krijgen, maar er komt een tijd(kan jaren duren)dat deze meneer met zijn debuut album als enige de cultstatus van Nick Drake gaat bereiken.
Elke muziekliefhebber behoort zijn debuut en dit 2ealbum op een ere plaatsje in huis te hebben!!!!!!
Liefhebbers van zangers met lage stem en de flow(natuurlijke) van Nick Drake kopen of downloaden deze parel!!

avatar van Deren Bliksem
Het enige wat dit verbindt met Nick Drake is dat zijn naam erop rijmt maar ik hoor totaal de vergelijking niet.

Gewoon een fijn album maar wat mij betreft niet veel nieuws onder de zon.