Robbie Williams - Sing When You're Winning (2000)

Label: EMI

1. Let Love Be Your Energy (4:59)
  2. Better Man (3:22)
  3. Rock DJ (4:18)
  4. Supreme (4:18)
  5. Kids (4:46)

met Kylie Minogue

6. If It's Hurting You (4:10)
  7. Singing for the Lonely (4:31)
  8. Love Calling Earth (4:05)
  9. Knutsford City Limits (4:45)
  10. Forever Texas (3:37)
  11. By All Means Necessary (4:45)
  12. The Road to Mandalay (3:57)
  13. Ser Mejor * (3:22)
  14. Suprême * (4:16)
avatar van Scython
Heeft toch wel de juiste hoeveelheid nostalgie aangezien het de eerste CD is die ik ooit had.

avatar van Booyo
Een prima vermakelijk maar vrij standaard pop plaatje. Eigenlijk hetgeen je van een 'radio artiest' verwacht. Al heeft het wat mij betreft een onrobbiewilliams goed einde, By All Means Necessary en met name The Road to Mandalay zijn erg sterk!

avatar van Emile93
Vooral de singles vind ik bij Robbie altijd sterk gekozen! Daaorm vind ik verzamelaars van hem ook vaak beter, maar dit album is in zijn geheel denk ik toch zijn sterkste.

avatar van FrodoK
Ik kreeg deze plaat toevallig in mijn bezit, en ik ben heel aangenaam verrast! Echt wel een leuke pop-plaat, die niet snel verveelt.