Robbie Williams - Sing When You're Winning (2000)

Label: EMI

1. Let Love Be Your Energy (4:59)
  2. Better Man (3:22)
  3. Rock DJ (4:18)
  4. Supreme (4:18)
  5. Kids (4:46)

met Kylie Minogue

6. If It's Hurting You (4:10)
  7. Singing for the Lonely (4:31)
  8. Love Calling Earth (4:05)
  9. Knutsford City Limits (4:45)
  10. Forever Texas (3:37)
  11. By All Means Necessary (4:45)
  12. The Road to Mandalay (3:57)
  13. Ser Mejor * (4:02)
  14. Suprême * (4:22)
  15. Often [Live in Manchester] * (3:57)
avatar van Scython
Heeft toch wel de juiste hoeveelheid nostalgie aangezien het de eerste CD is die ik ooit had.

avatar van Booyo
Een prima vermakelijk maar vrij standaard pop plaatje. Eigenlijk hetgeen je van een 'radio artiest' verwacht. Al heeft het wat mij betreft een onrobbiewilliams goed einde, By All Means Necessary en met name The Road to Mandalay zijn erg sterk!

avatar van Emile93
Vooral de singles vind ik bij Robbie altijd sterk gekozen! Daaorm vind ik verzamelaars van hem ook vaak beter, maar dit album is in zijn geheel denk ik toch zijn sterkste.

avatar van FrodoK
Ik kreeg deze plaat toevallig in mijn bezit, en ik ben heel aangenaam verrast! Echt wel een leuke pop-plaat, die niet snel verveelt.

avatar van Niek
Zijn beste hits met Kids als meest lekkere topper. Tweede helft van de plaat is weer dramatisch met Love Calling Earth als grootste gedrocht. Al met al lekker om te hebben voor de eerste helft tijdens het koken of iets dergelijks.

avatar van vigil
Robbie's gouden tijdperk ligt al weer een tijdje achter ons, tegenwoordig is hij samen met Froog mister kringloop geworden...

Wat betreft zijn meeste werk ook wel terecht op het fantastische Road to Mandalay na. Dat blijft toch wel een erg fijn en aanstekelijk liedje.

Bom badom

avatar van haythijs
vigil schreef:

Bom badom

En bedankt, dat zit nu weer vast in mijn kop
Overigens fijn liedje.

Ikzelf werk/tap nog wel eens een avondje in de kroeg ( van een vriend) nu het weer een beetje kan. Met mijn 48 ben ik daar wel een oude l.l voor het gros op de zaterdagavond( zal gemiddeld tussen de 20-25-28 zijn) maar druk is het die paar uur wel.
Zette ik laast eens Rock DJ op (ik stond zelf vroeger ook vaak genoeg in een Rockcafe te tappen in de plaatselijke discotheek in de 90s/00s) en bijna niemand kende dat nummer. Ik zei nog, youtube het eens op de clip.
Maar tegelijk de confrontatie met de jeugd van nu dat ik oud word.

avatar van Juul1998B
Robbie Williams, één van de beste popsterren allertijden. Snap nooit waarom mensen Michael Jackson the king of pop vinden eerlijk gezegd.
Dat gezegd, ik ben normaliter geen fan van popmuziek. Robbie Williams is de uitzondering op de regel.