Bad Religion - The Dissent of Man (2010)

Punk
Label: Epitaph

1. The Day That the Earth Stalled (1:23)
  2. Only Rain (2:43)
  3. The Resist Stance (2:32)
  4. Won't Somebody (2:42)
  5. The Devil in Stitches (3:28)
  6. Pride and the Pallor (2:56)
  7. Wrong Way Kids (2:43)
  8. Meeting of the Minds (2:06)
  9. Someone to Believe (2:38)
  10. Avalon (3:28)
  11. Cyanide (3:55)
  12. Turn Your Back on Me (2:24)
  13. Ad Hominem (3:27)
  14. Where the Fun Is (3:04)
  15. I Won't Say Anything (3:22)
  16. Finite * (3:51)
  17. Best for You [Live] * (2:09)
  18. Pessimistic Lines [Live] * (1:15)
  19. How Much Is Enough? [Live] * (1:33)
  20. Generator [Live] * (3:36)
avatar van Mr. B
Gewoon weer een goed album, zoals te verwachten, al heb ik af en toe het idee dat de vermoeidheid wat om de hoek komt kijken. De wat " rustigere" nummers komen daarom het beste uit de verf, dit sluit wat meer aan bij hoe BR nu is. Favorieten zijn Won't Somebody, Avalon en de afsluiter I Won't Say Anything.

Het ligt allemaal weer lekker in het gehoor. De stem van Greg klinkt wel wat toegetakeld na al die jaren, maar eigenlijk maakt dat het wel lekker rauw.

avatar van james_cameron
Tja, wat zal ik hier eens over zeggen. We hebben het over Bad Religion, dus ook dit album klinkt als de tien voorgaande. Prettige punky poprock, kort en krachtig. Tekstueel had het wel wat diepgravender mogen zijn, muzikaal ook, maar de songs zijn wederom best aardig. Niet het beste werk van de band, dat zeer zeker niet, maar een degelijke middenmoter.