Hopsin - Raw (2010)

Label: Funk Volume

1. Hot 16's (4:01)
  2. Sag My Pants (3:39)
  3. You Are My Enemy (4:15)
  4. Trampoline (3:50)
  5. I'm Not Introducing You (5:20)
  6. I Can't Decide (4:52)
  7. I Am RAW (4:09)

met SwizZz

8. Nocturnal Rainbows (5:09)
  9. How You Like Me Now (4:47)

met SwizZz

10. Heather Nicole (4:35)
  11. Kill Her (3:40)
  12. I'm Not Crazy (3:49)

met Cryptic Wisdom en SwizZz

13. Where Will I Go (4:33)
  14. Baby's Daddy (3:59)
  15. Blood Energy Potion (3:25)
  16. Pillow Man (5:17)
avatar van Harderwiek
I Can't Decide is echt een draak van een track he

avatar van Delars
Vooral dat refrein.

avatar van raafmau
Nocturnal Rainbows

avatar van Oortrommel
Beetje gehyped destijds in het underground circuit, maar Hopsin toont met Raw aan een zeer vermakelijke producer te zijn en hij is daarnaast een uitstekende rapper. Nummers als Nocturnal Rainbows, Pillow Man en Trampoline zitten geniaal in elkaar.

Het enige minpuntje is SwizZz, die met zijn irritante stemgeluid op maar liefst drie tracks te horen is. Verder een uitstekend album van een veelbelovend talent (en dan rekenen we Knock Madness even niet mee voor het gemak).

Classic

avatar van MDRAIJER
Heather Nicole vind ik ook een prachtig nummertje maar Nocturnal Rainbows blijft numero uno.

4 sterren voor Marcus Hopson.

HoofdHoofd
Het beluisteren 5 jaar uitgesteld door de lelijke cover.
Zitten paar goede tracks op, degelijk album.

Krimson_Madness
HoofdHoofd schreef:
Het beluisteren 5 jaar uitgesteld door de lelijke cover.
Zitten paar goede tracks op, degelijk album.

Als dat een reden is om een album niet te horen dan zal jet niet veel albums beluisterd hebben,
wat flauw man.

FRIPI
Hij acteert beter dan dat hij rapt.

Jeilloc
Sag My Pants & Nocturnal Rainbows