T.I. - No Mercy (2010)

19. Pledge Allegiance *

met Rick Ross

20. Follow Your Dreams *
avatar van jordkaka
Castle Walls en All She Wrote ken ik al, en die vond ik beide erg lekker, ben benieuwd.

avatar van Jurrien
Intro vind ik toch wel hard, lekkere beat. Kanye zijn verse vind ik ook sterk,

People ask me shit about Illuminati
First off,
Fuck that mean!

Ik vind het wel een aardige cd.

Het nummer met Eminem vind ik echt vet en springt er voor mij echt bovenuit:

Goede nummers:

- I Can't Help It (ft Rocko)
- Castle Walls (ft Christina)
- Welcome to the world (ft Kanye & Kid Cudi)

avatar van Ralph
Eminem komt weer zo geforceerd over.. jammer.

avatar van nino-vdm
Vanaf 7 December te koop, ik hem hem al in een winkel zien liggen...
Zal wel in Amerika zijn dan...

avatar van maxinator
Ik ga dit zeker niet luisteren, maar wat een mooie hoes

avatar van jordkaka
Een bedroevende CD, behalve Castle Walls en All She Wrote, die ik al kende, intro is ook wel leuk, maar voor de rest echt zéér matig.

Rizz
That's All She Wrote met Eminem klinkt lekker. Ik vind zijn stuk echt niet geforceerd klinken.

avatar van Silky & Smooth
Mwuaa... Het valt weer reuze mee. T.I. vind ik gelukkig nog steeds een bovengemiddelde rapper uit die hoek. Puur op zijn delivery en manier van rappen. Teksten zijn vrijwel nooit hoogstaand, beats zijn meestal wel goed en T.I. vind ik gewoon een vette rapper. Had op dit album meer Whatever You Like-nummers verwacht, helemaal na het zien van de gasten. Gelukkig blijft dit wat beperkt tot de refreintjes en doet T.I. wel zijn best om goed/leuk te rappen. Een mooi 3*'tje!

avatar van Elohim
1,5
ik had ook niks moeten verwachten natuurlijk, maar hij stond op de homepage van MM dus ik heb em even gechecked, als verwacht: ik vind dit echt helemaal niks.

1,5

avatar van TheLegacy
Vind bijna het hele album niks aan maar de bonus tracks dan wel weer vet! Als het hele album beetje in die sfeer was geweest had ik het denk ik meer gewaardeerd.

avatar van Jordyp
Na de eerste leaks het al duidelijk dat het niet veel zou worden en het is er niet veel beter op geworden... Matig album 2*

avatar van raafmau
Eigenlijk nooit echt iets van T.I. geluisterd maar het klinkt erg goed.

*I can't help it
*That's all she wrote
*No Mercy
*Castle walls

Zijn denk ik wel de uitschieters de rest moet ik nog even goed naar luisteren tot nu toe 3 sterren.

Als iemand me nog een ander album kan aanraden van hem hoor ik het wel.

De Schaafkaas
Beste album van T.I. sinds King, dat is voor mij wel duidelijk. Ok, het is allemaal voorspelbaar en binnen de bekende kaders, maar het klinkt toch allemaal lekker fris. In ieder geval beter dan zijn laatste twee platen (lees: wanproducten).

Heeft iemand naar Strip geluisterd!?
Serieus, over die track valt niets slechts te zeggen als je het aan mij vraagt.
Ik heb toch wel medelijden met die gozer.
In Amerika doet ie het op dit moment fantastisch vernomen.
Misschien is het omdat wij een Nederland een ander soort (lees ; slechte) muzieksmaak hebben.
Welcome To The World heb ik eerlijk gezegd niet verder geluisterd dan 0:20.
Ik zal hem later proberen te beluisteren.

avatar van KILLERBEE99
Heel leuk album, naar mijn gevoel het 2de beste album van 2010. En die cover is ook

avatar van Motivation
Ik vind deze cover eerlijk gezegd helemaal niet zo mooi. T.I. vs T.I.P. dat vind ik pas een mooie cover

avatar van kobe bryant fan
That's all she wrote is echt een super nummer waar Eminem toch toont dat hij nog gevoelig kan rappen ook.

avatar van SvV
SvV
Nou.. Ik ben nu bij nummer vier, wat is dit dan? Zou dit volgens T.I. niet zijn beste werk tot nu toe worden? Dan is dat tot de eerste vijf nummers niet te merken. Nog geen enkele hit. Oké, de intro klonk wel goed. En ik ben bang dat het niet veel beter wordt, aangezien ik hier en daar al iets had gehoord. Gemiste kans, en de tracks naar aanloop van dit album klonken wél goed.

kobe bryant fan schreef:

Waar slaat dit op? Alsof dit het enige nummer is van Em waar hij emotie in legt.

Tijdje geleden nog gedraaid en vind het maar niks op Castle Walls en All She Wrote na.

avatar van Anne Maaike
Het nieuwe feit van T.I. Na het uitkomen van All She Wrote was ik best benieuwd geworden. T.I. zijn gespreksonderwerpen laten nog wel eens te wensen over, maar zijn stemgeluid kan ik wel waarderen. De opener van dit album vind ik erg sterk mede door Kanye West en de bijdrage van Kid Cudi. Naarmate het album vordert spreken de gastartiesten en T.I. zelf mij steeds minder aan. Tot op het einde wanneer T.I. samen met Christina Aguilera Castle Walls ten gehore brengt.

Verder kan ik weinig uitschieters bespeuren op dit album en ben ik het wel met de meesten hier eens. Dit valt zwaar tegen.

2.5*

avatar van raafmau
Veel haat stemmen hier.

De Schaafkaas
Gebaseerd op.... ?

avatar van kobe bryant fan
raafmau schreef:
Veel haat stemmen hier.

Zegt de man die net een voldoende geeft.

avatar van NL_RAPPIN
Stuk minder als z'n vorige album maar toch nog goed. Alleen jammer dat hij er niet genoeg tijd aan heeft besteed omdat, hij weer terug moest naar de gevangenis anders had het een stuk beter geworden denk ik.

avatar van Dirruk
I'm Back als bonusnummer. Vond ik eigenlijk wel 1 van de betere.

lckay
I'm Back en Castle Walls zijn bizar goed.
T.I.'s verses op Castle Walls zijn zo damn nice.