Editors - You Are Fading I-IV (2011)

Label: Kitchenware

1. No Sound but the Wind (4:46)
  2. Last Day (3:09)
  3. Heads in Bags (3:10)
  4. Find Yourself a Safe Place (2:57)
  5. Let Your Good Heart Lead You Home (4:37)
  6. An Eye for an Eye (4:25)
  7. Disappear (3:11)
  8. Crawl Down the Wall (3:34)
  9. For the Money (5:53)
  10. Every Little Piece (4:18)
  11. Open Up (3:41)
  12. Some Kind of Spark (4:26)
  13. Release (5:45)
  14. Banging Heads (3:42)
  15. Come Share the View (4:44)
  16. The Diplomat (4:17)
  17. Dust in the Sunlight (4:42)
  18. This House Is Full of Noise (6:24)
  19. Camera [Original Demo Recording] (3:34)
  20. From the Outside (3:14)
  21. Bullets (3:12)
  22. Time to Slow Down (3:03)
  23. A Thousand Pieces (3:42)
  24. I Buried the Devil (4:02)
  25. Alone (3:10)
  26. A Life as a Ghost (4:35)
  27. The Picture (3:48)
  28. Colours (3:53)
  29. I Want a Forest (4:01)
  30. Thousands of Lovers (3:18)
  31. Forest Fire (3:04)
  32. Human (3:14)
  33. No Sound but the Wind [Live at Rock Werchter 2010] (3:51)
  34. You Are Fading (4:31)
  35. These Streets Are Still Home to Me [Version 1] (2:59)
avatar van RvS_009
CWTAB schreef:
leuk om eens de andere versie van no sound but the wind te horen.... de rest had ik al liggen.. hmmm om dit dan nog eens van de officiële site te downloaden.... te duur om enkel digitaal te hebben, als ze dit eens op cd of vinyl zelf uitbrengen wel eens aanschaffen

Dit. Als ze nu gewoon eens een dubbelCD in de winkel leggen met deze nummertjes erop. Dat zou al veel schelen. Nu moet je óf digitaal óf de hele box. Heel jammer.

avatar van CWTAB
Wel raar de unedited box, met als 10de nummer nog eens dezelfde versie van No sound but the wind (live at werchter) staat dus 2 keer op de box...

wat wel jammer is dat er op deze You Are Fading series alleen maar een instrumentale versie staat van A Thousand Pieces, de versie die als bonus track stond op An End Has A Start had wel vocals en is een sterk nummer terwijl de instrumentale versie wat achterop hinkt...

verder wel compleet (zonder de gekende covers natuurlijk), enige wat "mist" is de twilight versie van No sound but the wind maar niet echt gemis en these streets are still home to me V2

Ik ben er altijd wel voor de vinden als band hun bsides, soundtrack cuts of rare stuff officieel uitbrengen, zeker bij bands die sterke bsides maken (Nick Cave, Smashing Pumpkins, Pavement, Foo Fighters....)

Jizze schreef:
Leuk voor de echte fans dit. Ik ken hier alleen de vijf bonustracks van die op de deluxe edition staan van In This Light and On This Evening. Allemaal goede nummers, en This House Is Full Of Noise is zelfs fantastisch. Hopelijk is de rest net zo goed!

Je hebt gelijk, dat nummer is echt meesterlijk. En dat voor een bonustrack

avatar van Gloeilamp
Dit ziet er toch wel weer heel erg aantrekkelijk uit

Mooi dat dit nu wordt uitgebracht. Editors staan er om bekend heel veel b-sides uit te brengen. Maar de echte liefhebber heeft de meeste van deze nummers natuurlijk al lang gehoord.

avatar van Gloeilamp
Weet iemand waar ik deze kan vinden? Via de officiele site van Editors gaat het niet lukken, die bezorgen niet in Nederland..

avatar van reejman
Gloeilamp schreef:

Ik heb deze ongeveer een jaar geleden via de official site van Editors besteld, en wel naar Nederland kunnen verzenden. Zover ik nu kan zien is alleen de digitale nog beschikbaar.

avatar van rkdev
RvS_009 schreef:
helemaal mee eens, zeker nu de box 'z'n werk' heeft gedaan.

avatar van Vinck
Iemand die nog een idee heeft hoe ik hier aan geraak?

Vinck schreef:
Iemand die nog een idee heeft hoe ik hier aan geraak?

Het is mij net gelukt. Betaald gedownload voor een goede prijs. He, he: eindelijk!

avatar van Vinck
Ik heb 'em ook staan

avatar van E-Clect-Eddy
Volumes 3 en 4 vandaag opnieuw uit.