Editors - You Are Fading I-IV (2011)

Label: Kitchenware

1. No Sound but the Wind (4:46)
  2. Last Day (3:09)
  3. Heads in Bags (3:10)
  4. Find Yourself a Safe Place (2:57)
  5. Let Your Good Heart Lead You Home (4:37)
  6. An Eye for an Eye (4:25)
  7. Disappear (3:11)
  8. Crawl Down the Wall (3:34)
  9. For the Money (5:53)
  10. Every Little Piece (4:18)
  11. Open Up (3:41)
  12. Some Kind of Spark (4:26)
  13. Release (5:45)
  14. Banging Heads (3:42)
  15. Come Share the View (4:44)
  16. The Diplomat (4:17)
  17. Dust in the Sunlight (4:42)
  18. This House Is Full of Noise (6:24)
  19. Camera [Original Demo Recording] (3:34)
  20. From the Outside (3:14)
  21. Bullets (3:12)
  22. Time to Slow Down (3:03)
  23. A Thousand Pieces (3:42)
  24. I Buried the Devil (4:02)
  25. Alone (3:10)
  26. A Life as a Ghost (4:35)
  27. The Picture (3:48)
  28. Colours (3:53)
  29. I Want a Forest (4:01)
  30. Thousands of Lovers (3:18)
  31. Forest Fire (3:04)
  32. Human (3:14)
  33. No Sound but the Wind [Live at Rock Werchter 2010] (3:51)
  34. You Are Fading (4:31)
  35. These Streets Are Still Home to Me [Version 1] (2:59)
avatar van coldwarkids
Dit schijnt nr 1 van de 3 albums te zijn..

Een B-Side album wel te verstaan. Met nieuwe nummers heb ik gelezen.

avatar van Jizze
Hoe bedoel je nr 1 van de 3 albums? Er komen toch niet nog meer B-sides albums?

avatar van Joy4ever
Hier ben ik wel erg benieuwd naar. Nummers als Forest Fire, Dust in the Sunlight en Colours behoren imho tot het beste werk van de heren.

avatar van Jizze
Leuk voor de echte fans dit. Ik ken hier alleen de vijf bonustracks van die op de deluxe edition staan van In This Light and On This Evening. Allemaal goede nummers, en This House Is Full Of Noise is zelfs fantastisch. Hopelijk is de rest net zo goed!

avatar van coldwarkids
Forest Fire is een mooi nr .. het staat op hun 2de disc van The Back Room.
Bijna het mooiste nummer van Editors

Jizze schreef:
Hoe bedoel je nr 1 van de 3 albums? Er komen toch niet nog meer B-sides albums?

ehh.. heb ik gelezen en zo aan de titel te zien kan je het zelf ook zo een beetje opmerken.

avatar van hawkins
Deze b-sides maken onderdeel van een deluxe box van alle drie de albums: klik.

JanBetonde2e
Editors hebben ook wel hele goede B-Sides, daar kan je toch wel de goede van de hele goede bands mee onderscheiden denk ik.

avatar van hansjuvefan
Waarom staat Bullets hier op?

JanBetonde2e
Alternatieve versie denk ik.

haveman
coldwarkids schreef:
Dit schijnt nr 1 van de 3 albums te zijn..

Een B-Side album wel te verstaan. Met nieuwe nummers heb ik gelezen.

1e van vier denk ik dan.

En dit zijn ze alle vier samen.

avatar van Guinness1980
Lullaby (The Cure cover) mis ik hier tussen. Stond als B kantje op Push Your Head Towards the Air

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Aangezien "Orange Crush" er ook niet opstaat, hebben ze hun covers volgens mij doelbewust vermeden.

avatar van Guinness1980
Ok, wist niet dat er meerdere covers ontbraken.
Wel jammer dat deze B-Side verzamelaar niet helemaal compleet is.

avatar van oceanvolta
Jammer dat er een aantal b-kantjes ontbreken. Toch leuk dat ze het zo uitbrengen. Ideaal voor mensen zoals ik die Editors hhel goed vinden maar niet alle singles kopen voor de b-kantjes.

Ik ken de nummers nog niet. Alleen de bonus nummer van In This Light....
Ik hoop dat de rest ook van goede kwaliteit is. Uit de reacties hierboven begrijp ik dat dat wel goed gaat komen. Ik kan niet wachten.
Soms vraag je je zelfs af waarom ze een nummer in vredesnaam niet op een album hebben gezet.

The Masterplan van Oasis is ook zo;n b-kantjes album met ijzersterke nummers.

Deze hoes doet wel heel erg Factory Records-achtig aan. Ze draaien er niet omheen in ieder geval.

avatar van CWTAB
Hele goede box, eigenlijk heb ik alles hiervan al op m'n ipod staan, het enigste wat ik niet heb is Camera (demo) is dit dan de snowfield demo (er circuleert hier wel een tape van) en ik dacht ook dat No Sound But The Wind een andere versie ging zijn dan vanop de Twilight Soundtrack?

Every Little Piece ken ik ook niet tenzij uit The Weight Of The World.... en inderdaad hun covers staan er niet op (The Cure's Lullaby, Prefab Sprout's Bonny, R.EM."s Orange Crush, Talking's Head Road To Nowhere, & French Disko)

Raar dat Bullets V2 hierop staat en Blood (alternative version) niet, stonden nochtans op Bullets Re-Issue Single...

Leuke cadeau voor de fans wel! Zeker aanschaffen

avatar van thelion
Leuk hebbe dingetje als aanvulling op hun reguliere albums.

avatar van CWTAB
No sound but the wind zal de versie met band zijn (op twilight soundtrack is zanger op piano), every little thing is een andere versie van the weight of the world...

avatar van RvS_009
De box is zeker netjes, alleen jammer dat hij in fysiek alleen in de dure 150 euro tellende box is. Die hoef ik nu weer ook niet.

Waarom niet gewoon een dubbel-cd met deze nummers ook los verkopen?

JanBetonde2e
Gaat deze niet als CD uitgegeven worden dan? Ik had eigenlijk verwacht en gehoopt van wel, ik denk ook wel dat ze zit zullen gaan doen toch?

avatar van RvS_009
alleen de deluxe edition voor 150 euro, of digitale download

Editors Store - editorsunedited.com

avatar van hawkins
Ik zou er niet op rekenen.

avatar van CWTAB
Camera demo is ook van Munich CDS Release, tja wel erg dure box voor 150 €, voor 7 cd's....

Als volger van het eerste uur was ik natuurlijk zeer benieuwd naar deze box. Uiteindelijk voor mij, als fan, totaal overbodig! De drie albums heeft iedereen al, maar ook alle extra nummers zijn voor de hardcore fans makkelijk te verkrijgen (geweest). Ik zou dus 150 euro ophoesten voor drie(!) niet eerder uitgebrachte nummers. En zelfs de digitale download van alleen de B-Sides is al te duur. Hopelijk dus ook als losse nummer te krijgen op iTunes. Ik had bij de aankondiging van deze box veel meer moois verwacht (live opnames, veel meer demo's/outtakes etc.). Jammer. Wel mooie vormgeving, dat wel.

avatar van CWTAB
au fond is de verzameling wel dik in orde, hedendaags is er al veel online te vinden van gelijk welke band... voor de fan blijven zulke dingen altijd wel leuk om dit origineel te hebben maar dit voelt aan als pluimen....

Zijn het geen 'edited' versions ? lol

Dikkop
Come Share the View is mss wel het beste nummer van Editors dat ik ken.

avatar van Timo-otje
Die box is nice , maarja om daar nu €150 voor te gaan lappen. Tevens heb ik de cd's al dus dit gaat hem denk ik niet worden. Alleen misschien als die goedkoper gaat worden maar denk dat dat er helaas nooit in zal gaan zitten.

avatar van CWTAB
leuk om eens de andere versie van no sound but the wind te horen.... de rest had ik al liggen.. hmmm om dit dan nog eens van de officiële site te downloaden.... te duur om enkel digitaal te hebben, als ze dit eens op cd of vinyl zelf uitbrengen wel eens aanschaffen