Talk Talk - 12x12 Original Remixes (1999)

Alternatieve titel: Remixed

Pop / Electronic
Label: EMI

1. Talk Talk [Extended Mix] (4:35)
  2. Today [Extended Mix] (4:34)
  3. My Foolish Friend [Extended Mix] (5:30)
  4. It's My Life [Extended Mix] (6:19)
  5. Such a Shame [Extended Mix] (7:01)
  6. Dum Dum Girl [12" Mix] (5:24)
  7. Without You [12" Mix] (5:55)
  8. Life's What You Make It [Extended Mix] (7:01)
  9. Living in Another World [Extended Remix] (8:58)
  10. Pictures of Bernadette [Dance Mix] (8:06)
  11. Happiness Is Easy [12" Mix] (7:03)
  12. Such a Shame [Dub Mix] (6:32)
west schreef:
Verdraaid, daar had ik nog niet eens aan gedacht: een LP kan dat doen.

Een cd ook

Opvallend: ik kom er net achter dat deze ondergewaardeerde cd dezelfde is als CD1 (ASides) van het hoog gewaardeerde Talk Talk - ASides BeSides (1998). Dat vind ik dan wel weer grappig.

Kijk hier eens, ouwe speurneus, voor de verklaring

Talk Talk - ASides BeSides (1998)

Mjuman schreef:

Kijk hier eens, ouwe speurneus, voor de verklaring

Talk Talk - ASides BeSides (1998)

Zoals ik daar terecht lees, gaat het hier en op ASides om de originele 12 inches van Talk Talk. En die waren voor velen van een hoog niveau. Het is duidelijk niet bestemt voor jouw oren. BSides dus voor jou en anderen, A+BSides voor mij en andere 'gelukkigen'.

west schreef:

Die niveaudiscussie ga ik met jou niet voeren: er zijn voldoende plaatsen in NL - ook in de buurt van R'dam - waar "0" t.o.v. het niveau daar al een fikse stijging betekent

En "gelukkig" is - ondanks de enkele aanhalingstekens - onder de huidige omstandigheden een uiterst ongelukkige term.