I Am Kloot - I Am Kloot (2003)

Label: Echo

1. Untitled #1 (4:21)
  2. From Your Favourite Sky (2:46)
  3. Life in a Day (2:46)
  4. Here for the World (3:26)
  5. A Strange Arrangement of Colour (2:40)
  6. Cuckoo (3:24)
  7. Mermaids (3:39)
  8. Proof (2:46)
  9. Sold as Seen (2:55)
  10. Not a Reasonable Man (3:06)
  11. 3 Feet Tall (3:04)
  12. The Same Deep Water as Me (4:06)
avatar van pejo
Prachtige plaat die je altijd op kunt zetten. En de afsluiter (The Same Deep Water As Me) is van ongekende schoonheid.
I am Kloot komt naar Nederland (13-11 Mezz).

Ook naar Tivoli! Live erruuggg goed...!!!

Cuckoo!

avatar van CDrek
Wát een stem en mooie liedjes...voor de verandering vind ik Cuckoo het minste nummer van het album.

avatar van Thin Air!
Het heeft even geduurd voordat ik deze CD op waarde kon schatten. Maar...wat staan hier pareltjes op.
The Same Deep Water is über- geweldig. De lome sfeer, de instrumentatie en de stem. Alles klopt aan dat nummer.
Heerlijk om zo de zondag te beginnen. De zomer komt eraan..

herman schreef:
Die zanger van I Am Kloot doet me heel erg aan iemand denken... Op wie lijkt zijn stem?

Richard Butler van The Psychedelic Furs.

Weer zo'n plaat waarvan je je afvraagt: hoe kan ik deze toch hebben gemist ?

avatar van Bill Evans
Ik heb dit album ook geheel ten onrechte links laten liggen geloof ik. Sfeervol en meeslepend geluid, dat me overigens sterk doet denken aan Piano Magic.