Gers Pardoel - Deze Wereld Is van Jou (2011)

Hip-Hop / Pop
Label: Top Notch

1. Deze Wereld Is van Jou (4:05)

met Phatt

2. Morgen Ben Ik Rijk (3:12)
  3. Denk (3:06)
  4. Vandaag (3:29)

met Hef

5. Ik Neem Je Mee (3:40)
  6. De Money & de Faam (3:20)
  7. Zijn (3:39)
  8. 20:03 U. (3:10)

met Guus Meeuwis

9. Spookstad (3:40)
  10. Eenzaam op de Bank (4:22)
  11. Bagagedrager (3:44)

met Sef

12. Zweef (3:30)
  13. We Missen Je (4:23)

met Case Mayfield

14. Emotioneel Hart (3:32)
  15. Op Zoek Naar de Symphonie * (3:12)
avatar van tnf
tnf
Ik ken alleen de singles, maar bij het horen ervan bekruipt me toch steeds het gevoel 'wat heeft Gers Pardoel wat al die anderen niet hebben?'

Ze hebben een hoog meezing-gehalte, dat zal deels een reden van het enorme succes zijn. Maar verder... ze irriteren me niet, ze roepen ook geen vreugde bij me op, er gaat geen voetje van tappen (zelfs niet eens een klein beetje), ze roepen gewoon helemaal géén gevoel bij me op - ondanks dat ik in principe van zogenaamde 'gezellige' muziek houd.

En dat maakt dat ze voor mezelf iets leegs krijgen. Gewoon radiovulling die heel vluchtig voorbij gaat. 'Gezellige' muziek kan ook prikkelen, als je het goed doet.

Hebben meer mensen dat, dat totale gebrek aan welke vorm van emotie dan ook, dat die singles oproepen?