The Rolling Stones - Some Girls (2011)

Alternatieve titel: Live in Texas '78

15. Sweet Little 16
  16. Brown Sugar
  17. Jumpin’ Jack Flash
avatar van vigil
Ik heb de dvd/cd versie. Aangezien ik de Stones als band niet echt interessant vind om naar te kijken draai ik eigenlijk enkel maar de cd.

Het is een zeer fijne live registratie van een band in absolute topvorm. De setlist is erg goed, toen hadden ze gelukkig nog niet die drang om enkel hits te spelen. De plaat waar deze plaat bij hoort (Some Girls dus) is voor mij de laatste echt interessante plaat. Hoogtepunten zijn voor mij de dampende acht en halve minuut durende versie van Miss You en het Just My Imagination(Running Away with Me).

Ik heb inmiddels de 2x 180 gram vinyl versie in rood en geel vinyl in triplefold hoes.
Met de dvd erbij.

Wow, hier speelden ze dus gewoon 7 nummers achter elkaar van hun (dan) nieuwste lp. Kwam in latere tours helaas niet meer voor. Camera is in de dvd versie voor 90 procent op Mick gefocust, tikkeltje overdreven. Prima idee trouwens om dit alsnog uit te brengen. Meer van dit graag, heren.

avatar van Johnny Marr
Miss You overtreft hier de studioversie. Wat een geweldige, swingende versie!

avatar van Lee Malone
Het blijft geweldige muziek, maar ik erger me hier af en toe aan de zang van Mick Jagger. Bij momenten klinkt hij als een bronstige beer en dat vind ik niet echt bij de Rolling Stones passen.