Anneke van Giersbergen - Everything Is Changing (2012)

Label: [PIAS]

1. Feel Alive (3:37)
  2. You Want to Be Free (3:23)
  3. Everything Is Changing (3:18)
  4. Take Me Home (3:23)
  5. I Wake Up (3:30)
  6. Circles (4:00)
  7. My Boy (4:15)
  8. Stay (4:08)
  9. Hope, Pray, Dance, Play (3:19)
  10. Slow Me Down (2:57)
  11. Too Late (4:11)
  12. 1000 Miles Away from You (4:59)
Er is niets heavy aan deze plaat. Soms rockt het even, maar ook niet meer. Leuke pop/rock plaat.

sanquin
Hulde aan NL's beste en sympathiekste zangeres....Circles...
En die mystieke glimlach....enough said

avatar van Metalhead99
Het luistert aardig weg, maar het is me allemaal iets teveel dertien in een dozijn.
Anneke kan nog steeds erg goed zingen, het is jammer om te horen dat ze zicht heeft ontwikkeld tot een nogal standaard pop/rock artiestje.

avatar van Joeri_000
Dat je hier via Dj Hidden inrolt ... Klinkt best aardig , had er stiekem nog niet van gehoord .. Prachtige stem !!!

avatar van Zeedeveel
Ik blijf dit een aardige plaat vinden ondanks het feit dat redelijk wat nummers inwisselbaar zijn. Eigenlijk zijn alleen de twee uptemo nummers Slow Me Down en Hope, Pray, Dance, Play mij echt bijgebleven. Hopelijk is haar nieuwe cd wat spannender.

1,0
Beter dan de nieuwe 'Drive', maar ook te nietszeggend. Alleen de cover is mooi.
Zonde want het talent is er wel.

avatar van IntoMusic
Na een aantal jaartjes toch maar weer even via Spotify beluisterd. Moet toch enigszins op mijn eerdere beoordeling terugkomen. Eerste twee nummer spetteren uit de boxen en zijn echte Anneke-waardige nummers. Vanaf de titeltrack wordt het hoofdzakelijk wat matter en binnen de lijntjes.
Toch vind ik het inmiddels geen onvoldoende meer want alhoewel ik het eerst inspiratieloos noemde, heeft het met name te maken door het gemis van Agua de Annique. Ik verhoog het met een volle punt, maar het niveau van Pure Air wordt bij verre niet gehaald.