Ferry Corsten - WKND (2012)

Dance
Label: Flashover

1. A Day Without Rain (6:29)

met Ellie Lawson

2. Feel It (5:18)
  3. Ain't No Stoppin' (3:20)

met Ben Hague

4. Don't Be Afraid (5:01)
  5. Not Coming Down (7:30)

met Betsie Larkin

met Pierre In the Air en Amba Sheperd

13. Take Me (7:04)
  14. WKND (5:12)
  15. Sunday * (4:19)
totale tijdsduur: 1:16:31 (1:20:50)
avatar van TonyT
Blijf het maar een extreem matige producer vinden. Hij bevind zich daarnaast op glad ijs, balancerend tussen diverse dance-subgenres. Iets wat Tiësto ook steeds meer doet: richting de electro trekken. Gaat hem nergens goed af in ieder geval en dan is de Trance ook maar een bedenkelijke herhaling van het eeuwen oude trucje. Wat mij betreft een stervend genre, maar in mijn ogen ook zelden het leven waard geweest (dus neem het met een korrel zout ). Niet mijn kopje thee en dat zal het ook niet snel worden. Een worsteling door de zoete vocalen en de vele halfslachtige pogingen tot clubhitjes, mij pakt het niet.