Sailor - Trouble (1975)

Label: Epic

1. Girls, Girls, Girls (3:07)
  2. Trouble in Hong Kong (3:13)
  3. People in Love (3:34)
  4. Coconut (2:28)
  5. Jacaranda (2:18)
  6. A Glass of Champagne (2:46)
  7. My Kind of Girl (3:11)
  8. Panama (3:30)
  9. Stop That Man (3:12)
  10. The Old Nickelodeon Sound (2:59)
avatar van musicfriek
Luister nu voor het eerst naar A Glass of Champagne, helemaal niet verkeerd zeg! Vrolijk uptempo nummer met veel piano. Deze band zegt mij verder helemaal niks eigenlijk, net voor mijn tijd

Oh wacht, is La Cumbia ook niet van hun? Was in jaren 90 hit dacht ik.

avatar van no xqqq
luistertip: "Panama"! als je van uptempo en piano houdt.

avatar van DeWP
Wat vreemd...ik vind dit album zelfs beter dan de eerste van Sailor...

avatar van nlkink
Naast A Glass Of Champagne was ook Girls, Girls, Girls een dikke hit voor Sailor. Voor mij persoonlijk was deze band een van de schaarse Top 40 lichtpuntjes van 1975.

avatar van Twinpeaks
Wel erg nietszeggend allemaal dit. Girls was al een draak eerste orde , maar de rest doet daar niet veel voor onder. Hij zat bij een doos vol cd's die ik kreeg uit een nalatenschap .Liefhebbers mogen zich melden . Voor de verzendkosten is ie voor jou . 2 sterren

Niet wereldschokkend of vernieuwend, maar veel leuke nummers. Girls, Glass of Champaign, de humor in Panama en Stop that man. Jacaranda vond ik ook altijd een leuk melodietje.