Stealers Wheel - Right or Wrong (1975)

Label: A&M

1. Benediction (4:48)
  2. Found My Way to You (3:41)
  3. This Morning (3:28)
  4. Let Yourself Go (3:28)
  5. Home from Home (3:40)
  6. Go as You Please (3:42)
  7. Wishbone (3:29)
  8. Don't Get Me Wrong (3:15)
  9. Monday Morning (3:26)
  10. Right Or Wrong (4:42)
Wat een heerlijke plaat. Benediction is een juweeltje en Right or Wrong een van Rafferty's beste nummers

Pieter Paal
Het tweede album van Stealers Wheel vind ik hun beste, direct gevolgd door de eerste.
Hier springen vooral de songs 'Benediction', 'Found my way to you', 'Go as you please' en 'Right or wrong' eruit.

avatar van bikkel2
De 3e en tevens laatste plaat van Stealers Wheel . Geheel volgens hetzelfde recept gemaakt .
Wederom zeer melodieus en songmatig eigenlijk geen zwakke punten te vinden .
Misschien daarom iets minder verrassend dan voorgaand werk , maar de formule werkt en het luistert heerlijk weg .
Hoogtepunt voor mij de fraaie afsluiter .
Hierna werd het Stealers Wheel boek gesloten . Er zijn veel verzamelaars de wereld ingeslingert , maar met de reguliere 3 albums zit je echt wel goed .....en die hoezen ...mooi , heeft iets sprookjesachtig .

Stijn_Slayer
Wat mij betreft nog iets beter dan het debuut, bovendien staat er wat meer harder werk op. 'Benediction' is meteen het hoogtepunt, maar elk nummer mag er meer dan zijn zijn. 'Don't Get Me Wrong' wil ik ook nog genoemd hebben.

Leuk is de soms wat Beatlesque inval, terwijl de muziek het andere moment juist weer vrij weinig met The Beatles te maken heeft.

4* met kans op verhoging.