Adam Lambert - Trespassing (2012)

Label: RCA

1. Trespassing (3:29)
  2. Cuckoo (3:02)
  3. Shady (2:58)
  4. Never Close Our Eyes (4:07)
  5. Kickin' In (3:16)
  6. Naked Love (3:22)
  7. Pop That Lock (3:14)
  8. Better Than I Know Myself (3:36)
  9. Broken English (3:37)
  10. Underneath (4:08)
  11. Chokehold (3:51)
  12. Outlaws of Love (3:51)
  13. Runnin' * (3:48)
  14. Take Back * (3:12)
  15. Nirvana * (4:22)
avatar van tbouwh
For Your Entertainment was een goed debuut, waarop Adam Lambert liet horen hoe ontzettend goed hij is, en daarnaast met Whataya Want From Me een geweldige single afleverde. Trespassing is ongeveer van het niveau van For Your Entertainment. Persoonlijk heb ik het meest met de rustigere nummers, Outlaws of Love, het laatste nummer, is erg mooi, en Underneath is schitterend. Ik zie Underneath als het beste nummer van dit album. Naast het feit dat het een fijn nummer is, haalt Lambert echt uit met zijn stem.
De catchy popsongs in de eerste helft doen me wat minder, en maken dat ik toch niet helemaal fan ben van het gehele album.
Trespassing en Never Close Your Eyes zijn goed, en ook bonustrack Runnin´ ( waarom staat deze niet op de reguliere versie ) wil ik ook nog als goede tracks aanmerken.
Leuke aanwinst, maar deze cd mist sterkte van de songs over de breedte. 3,5*, voorlopig.