Megadeth - Rust in Peace (1990)

Label: Capitol

1. Holy Wars...The Punishment Due (6:36)
  2. Hangar 18 (5:14)
  3. Take No Prisoners (3:28)
  4. Five Magics (5:42)
  5. Poison Was the Cure (2:58)
  6. Lucretia (3:58)
  7. Tornado of Souls (5:22)
  8. Dawn Patrol (1:50)
  9. Rust in Peace...Polaris (5:36)
  10. My Creation * (1:36)
  11. Rust in Peace...Polaris [Demo] * (5:25)
  12. Holy Wars...The Punishment Due [Demo] * (6:16)
  13. Take No Prisoners [Demo] * (3:23)
avatar van Edwynn
We hebben het er al vaak over gehad. Te vaak. Maar het blijft mij ook verbazen.

avatar van vielip
Hahaha ja precies! Ik dacht trouwens dat een tijdje geleden de originele opnames weer op spotify stonden? Of zouden komen. Niet dus?

avatar van jurado
vielip schreef:

Ze staan er alweer een tijdje op...gelukkig. Die remaster is niet om aan te horen, vreselijk.

avatar van ZAP!
Volgens mij heb ik geluk - de remaster nooit gehoord.

avatar van Kill_illuminati
Voor een goede live versie van Tornado of Souls wil zien. Dave Davidson (gitarist van Revocation) speelt de solo perfect.

avatar van SirPsychoSexy
Kill_illuminati schreef:
Vlekkeloze uitvoering inderdaad. Als middelmatige rockgitarist is dit voor mij de heilige graal om te kunnen spelen, erg knap om iemand dit zo loepzuiver te zien spelen, en dan nog in een live-setting waar geen re-take mogelijk is als je fouten maakt. (Even volledig terzijde trouwens: het zegt veel over dit rotjaar dat ik het al bizar vind om groepen mensen in een kleine ruimte samen te zien.)