Kim Wilde - The Very Best Of (2001)

Label: EMI

1. Kids in America (3:28)
  2. Chequered Love (3:23)
  3. Water on Glass (3:38)
  4. Cambodia (3:58)
  5. View from a Bridge (3:32)
  6. Child Come Away (4:06)
  7. Love Blonde (3:34)
  8. Rage to Love (4:20)
  9. You Keep Me Hanging On (4:15)
  10. Another Step (Closer to You) (3:31)
  11. You Came (3:31)
  12. Never Trust a Stranger (4:06)
  13. Four Letter Word (4:03)
  14. Love Is Holy (4:02)
  15. If I Can't Have You (3:29)
  16. Loved (3:32)
  17. View from a Bridge [Raw Remix] (4:25)
  18. Kids in America [D-Bop's Bright Lights Mix] (4:02)
avatar van dynamo d
Prima verzamelaar. Kim Wilde heeft best veel hits gehad en allemaal zeer herkenbaar. Haar stem neigt tegen een beetje vals aan maar dat maakt het juist zo apart en goed bij de Eighties passend. Mijn favoriete nummers van haar zijn You Came, Never Trust a Stranger en Cambodia. De remixes en de cover If I Can't Have You hadden van mij niet op deze verzamelaar gehoeven maar de rest is lekker om naar te luisteren en brengen herinneringen uit de jaren '80 naar boven. Een periode die vaak wordt verguist om de muziek maar op grote feesten zijn het meestal de nummers uit de jaren '80 die tot een enorm enthousiasme op de dansvloer leiden.