50 Cent - The Lost Tape (2012)

Label: Aftermath (II)

1. Get Busy (2:36)

met Kidd Kidd

2. Double Up - Tone Mason (2:39)

met Hayes

3. Murder One (2:55)

met Eminem

4. Riot [Remix] (2:45)

met 2 Chainz

5. O.J. (3:48)

met Kidd Kidd

6. I Ain't Gonna Lie (4:02)

met Robbie Nova

7. Complicated (2:20)
  8. You a Killer? Cool (2:26)
  9. Remain Calm (3:27)

met Precious Paris en Snoop Dogg

10. Can't Help Myself (2:55)
  11. When I Pop the Trunk (2:25)

12. Planet 50 (2:55)

met Jeremih

13. Swag Level (3:23)
  14. Lay Down (Smoked) (2:45)

met Ned the Wino

15. All His Love (3:16)
avatar van Yestsida
Door deze mixtape en The Big 10 heb ik nog meer zin gekregen in zijn vijfde album.

Wel raar dat Eminem gecrediteerd wordt als gastartiest op Murder One, hij zegt maar één zinnetje (dat 1 keer herhaald wordt). Maarja, dat zal luisteraars moeten aantrekken denk ik.

avatar van KILLERBEE99
Inderdaad die credit van Eminem zal wel zijn om mensen te trekken... Verder over de tape... Wel leuk voor een mixtape... Wacht wel beetje op z'n album!

avatar van j.b.b.l
50 Cent is lekker bezig de laatste maanden. The Big Ten vond ik al sterk, The Lost Tape stelt ook niet teleur. Bij 50 weet je altijd van te voren waar het over gaat(Guns, Drugs & Sex) maar het is zo vermakelijk.

avatar van j.b.b.l
Can't Help Myself

avatar van Dirruk
Jammer dat Kidd Kidd er zo vaak op staat.

PriestMaiden
Murder One

avatar van Silky & Smooth
OJ vind ik zo'n fout, maar heerlijk nummertje! Die beat van Mike Will Made It is hard!

bennerd
Veel te rommelige boel, helaas. Maar ik heb wel zin in zijn vijfde album.