Netsky - 2 (2012)

Belgiƫ
Electronic / Dance
Label: Hospital

1. Love Has Gone (4:11)
  2. The Whistle Song (4:39)

met Dynamite MC

3. Wanna Die for You (4:17)

met Diane Charlemagne

4. Come Alive (4:09)
  5. Give & Take (4:08)
  6. Get Away from Here (4:13)

met Selah Sue

7. 911 (3:23)
  8. Squad Up (3:44)

met Jimmy Jams

9. Jetlag Funk (5:18)
  10. Puppy (4:20)
  11. When Darkness Falls (3:52)

met Bridgette Amofah

12. Detonate (3:50)
  13. No Beginning (5:19)
  14. Dubplate Special (0:48)

met Darrison

15. Drawing Straws (4:15)
  16. We Can Only Live Today (Puppy) * (3:25)

met Billie

17. 500 Days of Summer * (4:07)
  18. Wanna Die for You [Metrik & Netsky Rework] * (4:39)
  19. Shameboy - Strobot [Netsky Remix] * (4:14)
  20. No Strings Attached * (5:14)
  21. Get Away from Here [Instrumental] * (4:14)
  22. Cous Cous * (4:30)
  23. Squad Up [Instrumental] * (3:44)
  24. Love Has Gone [Netsky's Love Must Go on Refix] * (3:41)
  25. Come Alive [Rockwell Remix] * (5:39)
  26. No Beginning [Downbeat Mix] * (3:30)
  27. Love Has Gone [Other Echoes Remix] * (4:30)
  28. Wanna Die for You [Live at Pukkelpop] * (4:51)
  29. Come Alive [Live at Pukkelpop] * (4:10)
  30. Give & Take [Live at AB] * (3:44)
totale tijdsduur: 1:00:26 (2:04:38)
avatar van repsac
Maidenfreak schreef:
Netsky, Milk Inc., Sylver, Lasgo, Ian Van Dahl etc van die shitgroepkes straalt de simpelheid van Vlaanderen uit.

*kuch, kuch... school is cool...dEUS...front 242...soulwax...

wat heb je nu weer gezegd? ik had je niet verstaan...

avatar van repsac
Screenager schreef:
Sterk gezegd Maidenfreak. Ook mooi dat je een Milk Inc. album 4 sterren hebt gegeven.
Ik neem aan dat je een sympathieke noorderbuur bent (of echt een verzuurde Vlaming?) en dan nodig ik je vriendelijk uit om mij enkele Nederlandse topbands te leren kennen op Rock-gebied.
Als er enkele in de buurt van dEUS, Triggerfinger, Black Box Revelation, The Van Jets of zelfs van een coming band als School is Cool komt, zal het al mooi zijn.
Ik ken voorlopig namelijk enkel Blaudzun denk ik, wat overigens zeker goed meevalt.

goed gezegd screenager

avatar van kipsate1
Prettig album.Fijn combi van dubstep drum en bass. Verfrissend. Vooral 911 en Puppy zijn te gek. Hiphop song liggen mij niet.
Dat Netsky verder kan groeien is mij klaar als een klontje. Tiesto en Armin ben ik nu wel flauw van.
Ik ben jaloers op het belgische popcultuur. Continue een stroom van goeie nieuwe bands.
Wellicht zorgt Noorderslag in Groningen dat er iets boven het mainstream maaiveld uitkomt.

Oja Rats on Rafts is prettig gestoord

Groet van een vriendelijke 40+jarige noordelijke noorderbuur waar behalve suffe piraten muziek doorgaans geen zak te beleven is.

Belgische tips zijn welkom

Ponty Mython
kipsate1 schreef:
Belgische tips zijn welkom

Eddy Wally

avatar van UK-Choonz
Het is voor commerciele dnb muziek wel te hebben. Het zit vakkundig in elkaar en is sterker geproduceerd dan die blije troep van DJ Fresh bijvoorbeeld.

Maar echt warm wordt ik er ook niet van.

avatar van jumbo
Netsky Rules !!!

avatar van Gloeilamp
jumbo schreef:
Dit is nice album Netsky Is nice
Make another album Netsky====NICE

avatar van Ernie
Beste album van 2012 volgens Humo mis ik soms iets ofzo want vindt hier echt geen ruk aan...

avatar van Gloeilamp
Daar sta ik ook wel even van te kijken..

Ponty Mython
Ach ja, Humo...

khonnor
euh, beste cd van het jaar voor humo is die van alt-j

de resultaten die jij aanhaalt zijn die van humo's pop-poll, waarbij de lezers stemmen. geen zak van aantrekken van dergelijke populariteitspolls. de fans van netsky zullen wel massaal gestemd hebben om de wereld te doen vergeten wat een onwaarschijnlijke absolute rukplaat vol onnozele poppy drum n bass dit is. brrrrr....

lul van het jaar is dan weer bart de wever volgens de lezers. daar kan ik me dan weer wel in vinden

avatar van Ernie
idd even te vlug gereageerd daar. was wss van de verontwaardiging

avatar van LinkinPark90
Ponty Mython schreef:

Eddy Wally

Ja of K3 LOL

Het is goed geproduceerd, maar daar houd het dan ook mee op.
Vorige album was stukken beter.

avatar van Sillah
No strings attached, beste nummer wat Netsky ooit heeft gemaakt. Op de b kant te vinden..