Faberyayo - Coco (2012)

Label: Magnetron

1. Thuis (1:11)
  2. Een Echte (3:24)
  3. Zomer aan de Wand (3:10)
  4. Splash (3:02)
  5. Baby Miko (3:36)
  6. Solonaise (3:41)
  7. Restjesdag (3:07)
  8. Mijn Blauwe Ogen (3:05)
  9. Het Roer aan de Woonark (3:08)
  10. Stiekem (3:55)
  11. Zomaar (2:20)
avatar van laserdief
Zeer goed album. Ik vind het leuk om opnieuw een nieuwe kant van onze Pepijn te zien. Vorig jaar maakte ik kennis met zijn SLB money gang kant, waar hij wat groffer en stoerder overkwam. We kennen natuurlijk allemaal zijn De Jeugd kant en ik ga er vanuit ook zijn Le Le kant. En met dit album heb ik kennis gemaakt met de huiselijke en lieve Faber, die me lichtjes doet denken aan Spinvis.
In het begin moest ik erg aan het album wennen, en vond ik eigenlijk alleen maar 'Een Echte' een leuk nummer. Maar na een paar keer luisteren van het album wen je er ook steeds meer aan en ga je het ook meer waarderen. Kort samen gevat: Faberyayo heeft weer iets leuks gemaakt voor zijn fans.