Warren Zevon - The Wind (2003)

Label: Artemis

1. Dirty Life & Times (3:19)
  2. Disorder in the House (4:41)
  3. Knockin' on Heaven's Door (4:09)
  4. Numb as a Statue (4:13)
  5. She's Too Good for Me (3:16)
  6. Prison Grove (4:56)
  7. El Amor de Mi Vida (3:39)
  8. The Rest of the Night (4:45)
  9. Please Stay (3:39)
  10. Rub Me Raw (5:49)
  11. Keep Me in Your Heart (3:27)
avatar van henk01
Eerst maar eens een ster erbij' wellicht als ik de dvd heb gezien nog een halfje erbij.

avatar van henk01
Zo juist de dvd gezien. Zeer indrukwekkend!
Daarom 4.5 ster

avatar van Lekke
Warren Zevon voor het eerst gezien op Werchter 1983 (solo) en ik had de microbe te pakken. Telkens ik dit album opzet pink ik een traantje weg. Wat een fantastisch artiest, zelfs met de dood in de ogen zo nog een kunstwerk afleveren. Het gaat je goed aan de andere kant Warren..... bedankt voor je schitterende muziek.

avatar van fabrice
Voor de liefhebbers, het album is eindelijk (vandaag) opnieuw op vinyl uitgebracht!!

avatar van Silky & Smooth
fabrice schreef:

Was even wachten, maar ik heb hem eindelijk in huis!

Blijft een fantastisch album. Het is muzikaal niet zijn allerbeste werk, maar de emotie en het verhaal achter het album voegt heel veel toe. Keep Me in Your Heart blijft een fantastisch nummer. Altijd kippenvel!