fabrice
Echte naam: Fabrice
Geslacht: Man
Geboren: 23 september 1973 (50 jaar)
Woonplaats: Maastricht
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 18 maart 2004
Laatste bezoek: gisteren om 21:31 uur
Aantal stemmen: 880
Gemiddelde: 4,43
Standaardafwijking: 0,73
Aantal berichten: 5793
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 3
Aantal toevoegingen: 1
Top 10 albums
- 1. Bob Dylan - Blood on the Tracks (1975)
- 2. Rolling Stones - Let It Bleed (1969)
- 3. Lou Reed - Coney Island Baby (1976)
- 4. Nick Drake - Bryter Layter (1971)
- 5. Steely Dan - Gaucho (1980)
- 7. David Ackles - Five & Dime (1973)
- 8. Angus and Julia Stone - A Book Like This (2007)
- 9. Tom Petty - Wildflowers (1994)
- 10. Warren Zevon - The Wind (2003)
Top 10 artiesten
Rotatielijst
De volgende albums draait deze gebruiker momenteel het meest:
- 1. Kacey Musgraves - Deeper Well (2024)
- 2. Bob Dylan - Shadow Kingdom (2023)
- 3. John Mellencamp - Orpheus Descending (2023)
- 4. Rolling Stones - Hackney Diamonds (2023)
- 5. Vreemde Kostgangers - Mist (2023)
Recente stemmen
- 5,0Kacey Musgraves - Deeper Well (2024) geplaatst: 22 maart, 11:32 uur
- 5,0Angus & Julia Stone - Life Is Strange (2021) geplaatst: 18 februari, 15:23 uur, stem was: 4,5
- 4,0The Rolling Stones - Bridges to Babylon (1997) geplaatst: 24 januari, 15:54 uur, stem was: 4,5
- 4,5The Best of Bond...James Bond (2021) geplaatst: 24 december 2023, 14:32 uur
- 5,0Bob Dylan - Another Budokan 1978 (2023) geplaatst: 18 november 2023, 18:16 uur
- 4,5Rolling Stones - Steel Wheels (1989) geplaatst: 17 november 2023, 13:07 uur, stem was: 3,5
- 4,0Bruce Springsteen - Devils & Dust (2005) geplaatst: 15 november 2023, 15:01 uur
- 5,0The Rolling Stones - Flashpoint (1991)
Alternatieve titel: Flashpoint + Collectiblesgeplaatst: 10 november 2023, 16:58 uur, stem was: 3,0 - 4,0Rolling Stones - Dirty Work (1986) geplaatst: 10 november 2023, 15:42 uur, stem was: 2,5
- 4,5Van Morrison - The Healing Game (1997) geplaatst: 6 november 2023, 16:34 uur