blink - Buddha (1994)

2. TV (1:41)
  3. Strings (2:25)
  4. Fentoozler (2:06)
  5. Time (2:49)
  6. Romeo and Rebecca (2:34)
  7. 21 Days (4:02)
  8. Sometimes (1:08)
  9. Degenerate * (2:28)
  10. Point of View (1:11)
  11. My Pet Sally (1:36)
  12. Reebok Commercial (2:36)
  13. Toast and Bananas (2:33)
  14. The Family Next Door * (1:47)
  15. Transvestite * (3:59)
  16. The Girl Next Door * (2:31)
  17. Don't * (2:26)
loserkid
buddha de beste stemmen? raar, mark tom and travis show is veel zaliger (live)

bono
Huh ja daar sta ik ook wel van verwonderd. Wel maar 5 nietige stemmetjes, maar ja ze tellen toch mee hé... de riif van 21 days is een echte uitblinker en carousel is echt wel een van de beste Blink 182-songs. Maar het album op zich hmm 3,5*

De hoes vind ik ronduit slecht, de songs kunnen er bij mij nog net mee door.
2.5*

Blink zoals Blink klonk toen er nog geen miljoenen in werden gepompt door de grote platenmaatschapijen en toen ze nog speelden voor een kratje bier...

nicolas
Je naam 'lieverluidanmoe' is heel toepasselijk op je commentaren.

avatar van Dexter
Mmmm.. raar. Juist mijn favoriete albums - Cheshire Cat en Buddha - worden het minst gewaardeerd hier. Zoals ergens anders al gezegd is, was dit nog lekker rauw, ongecompliceerd, en echt punky. Dude Ranch vond ik daarentegen een lichte tegenvaller en Enema of the State en Take of Your Pants and Jacket vind ik op een heel andere manier weer erg leuk. Bij hun laatste album had ik echt het idee dat ze een album te laat zijn gestopt: wat een pretentieuze rotzooi

Nee, geef mij maar lekker adrenaline nummers als Carousel, Time, Point of View of Don't

Ik blijf het jammer vinden, dat Blink 182 gestopt is. Hopelijk komt het ooit nog eens goed.

21 days en Carousel zijn top.

My mind wanders as I'm trying not to fall in love with you
'Cause every time I awake I ponder on my mistakes of
What I said, it is always my esteen that I sure lose
Playing those stupid games as I always end up chasing you

avatar van freddze
Discussies over het jaartal verwijderd. Samengevat: de demo van deze release met andere (cassette)hoes werd reeds in 1993 uitgegeven. In 1998 is pas uitgekomen op op lp/cd. Demo's komen niet op de site, vandaar jaartal 1998 en niet 1993.

avatar van Ducoz
Nu blijkbaar wel, freddze.