Bow Wow - Wanted (2005)

Label: Sony

1. Do You (3:32)
  2. Big Dreams (3:34)
  3. Let Me Hold You (4:11)

met Omarion

8. Go (4:24)

met Jermaine Dupri

9. Do What It Do (3:07)

met Jermaine Dupri

10. Is That You (P.Y.T.) (3:57)
  11. Mo Money (9:08)

met T Waters

avatar van snoopy
wat een sukkel die bow wow

avatar van Dielie
rap is niet meer wat het was > http://www.musicmeter.nl/?album=14817

YEAH

of hier > http://www.musicmeter.nl/?album=5791

ook YEAH

Relax
1, waarom is hij een sukkel
2, komt het door Bow Wow dat rap niet meer is wat het is?

Per stuk vind ik alle beats schoon, allhoewel #2 mij zwaar bekend voor komt en de sommige andere ook.
Maar ik vind toch dat hij kan rappen, mischien ben ik dan geen perfecte rap kenner maar ik weet zeker wel wat rap is en wat goede rap is/was.
Ik wil niet zeggen dat ik hem nu helemaal geweldig vind maar toch vind ik het een album om aan te kunnen horen.
Helaas rapped hij ook wel eens over " auto's " maar als hij over vrouwen begind maakt hij een liefdes nummer.. helaas 2 van dat soort nummers.
En ja hij rapt ook wellicht over geld en dat hij zichzelf geweldig vind.
Maar vandaar zitten er toch ook wat fatsoenlijke nummers tussen, maar ik waardeer het uiteindelijk niet zo veel.
2.5

avatar van jordybeukeboom
Ik vind Let Me Hold You een geweldige song, ik zal eens wat andere liedjes proberen

avatar van snoopy
ach man dirty south is gewoon dom

Like You (feat Ciara) vindt ik toch wel een leuk nummer, maar voor hoelang dat zal zijn is met hiphop nooit te voorspellen. Raak er nogal snel op uitgekeken namelijk.

Ow Ciara is trouwens erg lekker in de clip, of mag ik dat niet zeggen

eazyfan
valt het niet veel op dat de Mobb Deep-leden ongeveer
even oud waren toen zij The Infamous uitbrachten.en
man wat een verschil die is Legendarisch maar dan ook in
de volledige betekenis van het woord.deze cd zou ik zelf niet eens naar huis meenemen als ik hem ergens zou vinden.en dat Snoop zielig is ben ik nu 100% zeker van
hij deed mee op deze cd.daardoor krijgt deze nerd dan
van die gedachten dat hij Gangsta is enzo terwijl waarschijnlijk geen enkele echte hip-hopfan deze cd heeft.

riddlecity
eazyfan schreef:
valt het niet veel op dat de Mobb Deep-leden ongeveer
even oud waren toen zij The Infamous uitbrachten.en
man wat een verschil die is Legendarisch maar dan ook in
hij deed mee op deze cd.daardoor krijgt deze nerd dan

Reden waarom Snoop op dit album staat is omdat Snoop Bow Wows neef en teveneens deze zijn ontdekker en grootbrenger is ... En Snoop Dogg is alles behalve zielig. Als je zoiets uitspreekt ben je het niet waard om jezelf hiphop-kener en vooral eazyfan te noemen

avatar van jowietje
Like you ft. Ciara blijft toch wel lekker nummertje!

eazyfan
riddlecity schreef:

moet jij bepaald zeggen.

|Joël|
Ik vind dat veel mensen veel te negatief zijn over dit album.
Like You met Ciara is een heel goed nummer en Let Me Hold You met Omarion en Big Dreams vind ik ook goed.

Relax
The cover of Bow Wow's Wanted was modeled after that of Illmatic.

Nog zoiets ... ookal is die van Illmatic wat amateuristisch, die cover is nog mooier dan deze

|Joël| schreef:
Ik vind dat veel mensen veel te negatief zijn over dit album.

Fresh Azimiz vind ik trouwens ook een goed nummer die was ik vergeten omdat de tracklist hier niet goed stond, ik heb het ff verbeterd en meteen de video clips erbij gezet.

avatar van deagleking
Relax schreef:
The cover of Bow Wow's Wanted was modeled after that of Illmatic.

illmatic vidn ik anders een hele vette cover hebben hoor 10x beter dan dit

|Joël|
Inmiddels trouwens verlaagt naar 2,0 slecht album, nu ik de betere hiphop ken kan ik hier eigenlijk niet meer naar luisteren zonder me te storen aan die Bow Wow en die beats vind ik meestal ook niet mooi.

Raekwon the chef
Alsof Snoop de godfather van de hiphop is

avatar van T37king
Raekwon the chef schreef:
Alsof Snoop de godfather van de hiphop is
Zeker is hij dat !!!

Ik snap niet waarom iedereen dit zo'n slecht album vindt, valt toch best wel mee? Oké, een klassieker is het niet, maar daarom hoeft het toch nog niet gelijk slecht te zijn? Naar mijn mening staan er toch nog best wel wat aardige nummers op, zoals bijvoorbeeld Do You en Fresh Azimiz. Ook Like You vind ik geen slecht nummer. En ja, hij rapt over standaard hip-hop onderwerpen, zoals vrouwen en geld, maar dat doen 'classics' als Nas en Snoop Dogg ook. Al met al vind ik dit dus geen slecht album.