Freeway - Diamond in the Ruff (2012)

Label: Babygrande

9. Numbers (4:04)

met Neef Buck

10. True (3:51)

met Wale

11. Sweet Temptations (3:23)

met Nikki Jean

12. All the Hoods (4:06)

met Alond Rich en Miss Daja Thomas

13. Hottest Akhi (3:07)
  14. Jungle (2:54)
  15. Money in My Medicine (3:12)
  16. Lil' Mama (3:32)
avatar van Rhythm & Poetry
O jee. Als ik de tracklist zie vrees ik veel zoete R&B-invloeden.

avatar van -marco-
Wie is/zijn de producer?

avatar van Yestsida
Die zijn nog niet bekend volgens mij.

avatar van Dirruk
Jungle klinkt nog wel aardig.

avatar van Dirruk
Vind Freeway een fijne rapper om naar te luisteren. Maar dit album verveelt al snel. Hij had wat meer gastartiesten(rappers) moeten toevoegen. Producties laten het ook grotendeels afweten.

1. Dream Big
2. Jungle
3. Lil Mama

avatar van Silky & Smooth
Ik vind dit een prima album. Niet bijzonder hoogstaand, maar ik kan ook geen slechte punten ontdekken. Freeway vind ik sowieso altijd wel een vermakelijke rapper en dit album heb ik inmiddels meerdere malen met veel plezier geluisterd!

avatar van Jordyp
De aggresieve manier van rappen van Freeway ligt mij wel. Ik was alleen bang dat het totaal niet zou passen bij gastartiesten als Marsha Ambrosius, Vivian Green etc., maar het tegendeel is juist waar. De R&B invloeden die zij met zich meebrengen past namelijk perfect op dit album. Diamond in the Ruff had alleen wel iets korter gemogen, maar het blijft een lekker album zonder ergens echt spannend te worden.

avatar van thomzi50
Is er eigenlijk door iemand meer bekend gemaakt over Freeways toch abrupte vertrek bij Rhymesayers?

Rene1979
Volgens mij deed hij daar alleen het album met Jake (1 album deal)