Cas Metah - Guest Room (2009)

1 stem

Label: Illect

1. Bonus Track

met 3rd Degree

2. Cross Country

met JustMe, Change, Mr. SOS, Mellow Drum Addict, Zero Basement, Lyriz, Capture, Rhyme Wise, Freddie Bruno en 2-Tone

3. Cream of the Crop

met Witchdoctor

4. Up and Coming

met Sivion en Praverb

5. Don't Doubt

met Theory Hazit, Wonder Brown, K-Drama, Kaz, Mouth Warren, Intellect en Griffin

6. Goodbye

met Mouth Warren en Holmskillit

17. Told U So

met Theory Hazit, JustMe en Masta Ace

18. Front Runner

met Ahred, Sintax the Terrific, Griffin, Sev Statik, Ajax Starglider, JustMe en Sojourn

19. I Strain

met CunninLynguists en JustMe

20. Intro

met Playdough

Rene1979
Hij staat er eindelijk op. Leuke cd dit. Met een hele berg aan gastartiesten.

avatar van Rhythm & Poetry
Wie is/zijn de producer(s)? Ik ga het plaatje zo haar eerste draai geven.

Rene1979
Geen id ik denk dat Theory Hazit wel het eea geproduceerd heeft maar zeken weten doe ik het niet

avatar van Rhythm & Poetry
Deacon en Muneshine ook zie ik nu. Vind Guest Room maar wat gewootjes, tot nu toe word ik er nog niet warm of koud van, hopelijk is het tweede gedeelte van dit album wat boeiender. En het tweede gedeelte wordt niet beter, het wordt wel langdradiger waar ik overigens ook niet veel vrolijk van word. Guest Room is zeker geen slecht album, maar het blinkt nergens in uit en na een tijdje begin je als luisteraar toch gewoon te gapen.

avatar van Chrisseh
Wacht; dus Cas Metah is zelf niet de producer? Met zo'n lijst aan gastartiesten zou je dat verwachten.

Rene1979
nope het is gewoon een er luie rapper
Nee deze man heeft blijkbaar erg veel vrienden die rappen.
Meest opvallend natuurlijk Masta Ace en Mr. SOS