Grandaddy - Excerpts from the Diary of Todd Zilla (2005)

Rock / Pop
Label: V2

1. Pull the Curtains (3:01)
  2. At My Post (6:10)
  3. A Valley Son (Sparing) (4:52)
  4. Cinderland (3:22)
  5. Fuck the Valley Fudge (3:41)
  6. Florida (4:39)
  7. Goodbye? (6:13)
  8. Hidden Health Announcement *
avatar van Dielie
fantastisch!!

EP voor de release van het full album?

Of is deze het nieuwe album?

juij!

Dit is de EP dus, een zoethoudertje denk ik

In de vorige uitzending van No Love For Ned was het nummer A Valley Son van deze EP te horen. De uitzending is hier terug te luisteren:

tpvhall
Gewoon weer een lekkere ouderwetse grandaddy plaat! Met riedelttjes vooraf en lekkere pop tussendoor!

avatar van Dielie
nu op de luisterpaal!

avatar van pauljojo
Huh? Wat is dit nou weer voor band? En waarom kende ik dit niet eerder?! Best lekker! 4,5*

avatar van andré
pauljojo schreef:

Ga dan als de bliksem The Sophtware Slump luisteren, verplichte kost als je dit goed vindt!

avatar van 93.9
Weet-niet-hoeveel single cd's van deze groep thuis.Mooie muziek voor mensen met een gebroken hard.
Ook dit schijfje klinkt weer erg mooi.

avatar van deek
hart

avatar van Kaaasgaaf
''Hidden Health Announcement''?
Dat nummer staat er bij mij niet op.

Kaaasgaaf schreef:
''Hidden Health Announcement''?
Dat nummer staat er bij mij niet op.

Bij mij ook niet

avatar van Kaaasgaaf
Staat vast alleen op speciale versies van de e.p., japanse import ofzo. Ben er als groot Grandaddy-fan en completist zijnde wel erg benieuwd naar....
Vreemd genoeg kan ik het nummer ook nergens op internet vinden. Ik heb de e.p. keurig gekocht, dus ik ben gelegimeerd om die ontbrekende track te downloaden vind ik. Maar het lijkt wel alsof dat nummer niet bestaat. Zou het een grap van MuM zijn, om ons in de war te brengen?

avatar van otherfool
Misschien wel het leukste bandje ooit (de zanger schijnt overigens met een solo-project bezig te zijn), waarvan ik de albums intussen redelijk kan dromen. Ook een ep'tje als deze levert weer mooie, dromerige Grandaddy momentjes op, en mag zich meten met de albums. Favorietje is het sluimerende A Valley Son.

4*.

avatar van strandsmurf
Ik vind dit EP-tje niet verkeerd, maar hij lijkt ook niet echt op gang te komen. Komt bij mij (nog steeds) niet verder dan 3*

avatar van Lightbloom
Prachtig EPtje.

Weet nog dat ik het voor mijn verjaardag kreeg, was niet eens op de hoogte dat er iets uitkwam van ze toen. Dat zijn de leuke verassingen.

Zojuist eigenlijk het EPtje herontdekt. Verbazingwekkend dat je kan vergeten hoe goed een album (of dit geval, Ep) eigenlijk was als je het een tijdje niet luistert.

Favorieten: At My Post, A Valley Son, Florida. Leuke tekst ook die laatste