Jack Johnson - On and On (2003)

Label: Universal

1. Times Like These (2:22)
  2. The Horizon Has Been Defeated (2:33)
  3. Traffic in the Sky (2:50)
  4. Taylor (3:59)
  5. Gone (2:10)
  6. Cupid (1:05)
  7. Wasting Time (3:50)
  8. Holes to Heaven (2:54)
  9. Dreams Be Dreams (2:12)
  10. Tomorrow Morning (2:50)
  11. Fall Line (1:35)
  12. Cookie Jar (2:57)
  13. Rodeo Clowns (2:38)
  14. Cocoon (4:10)
  15. Mediocre Bad Guys (3:00)
  16. Symbol in My Driveway (2:50)
avatar van Ronald5150
Gewoon weer lekker niks-aan-de-hand muziek van Jack Johnson. "On and On" klinkt dus vertrouwd. Voornamelijk akoestische toegankelijke liedjes die je het beste bij een kampvuurtje kunt beluisteren. Relaxed and laidback dus. Zestien nummers is wel een beetje veel en Johnson varieert niet bijzonder veel. Op sommige liedjes kiest hij voor een iets vollere instrumentatie en wordt zelfs de elektrische gitaar gehanteerd. Die liedjes zijn dan ook direct het spannends. "On and On" is niet verrassend, maar het werkt wel, met name op de momenten dat je behoefte hebt aan wat rust in hectische tijden.