The Notorious B.I.G. - Born Again (1999)

Label: Bad Boy

1. Born Again (Intro) (1:28)
  2. Notorious B.I.G. (3:11)

met Lil' Kim en Puff Daddy

3. Dead Wrong (4:57)

met Eminem

4. Hope You Niggas Sleep (4:10)

met Big Tymers en Hot Boy$

5. Dangerous MC's (5:15)

met Mark Curry, Snoop Dogg en Busta Rhymes

6. Biggie (5:22)

met Junior M.A.F.I.A.

7. Niggas (3:48)
  8. Big Booty Hoes (3:27)

met Too $hort

9. Would You Die for Me (3:38)

met Lil' Kim en Puff Daddy

10. Come On (4:35)

met Sadat X

11. Rap Phenomenon (4:02)

met Redman en Method Man

12. Let Me Get Down (4:33)

met G-Dep, Craig Mack en Missy Elliott

13. Tonight (6:08)

met Mobb Deep en Joe Hooker

14. If I Should Die Before I Wake (4:51)

met Black Rob, Ice Cube en Beanie Sigel

15. Who Shot Ya (3:48)
  16. Can I Get Witcha (3:36)

met Lil' Cease

17. I Really Want to Show You (5:09)

met K-Ci & Jojo en Nas

18. Ms. Wallace (Outro) (3:21)
avatar van KILLERBEE99
Staan leuke nummers op maar ook mindere.

baronpils
Waar ken ik de beat van Come On toch van?:)

avatar van Dirruk
Raar dat Who Shot Ya alsnog op dit album staat terwijl het ook op Ready to Die staat.

PriestMaiden
Ach ja dit was mijn eerste album van The Notorious B.I.G. en kon me niet zo overtuigen. Het is dan ook na zijn dood uitgebracht (net zoals de 2Pac albums dat na zijn dood zijn uitgebracht): het klinkt niet zoals het moet. De gastartiesten zijn ook raar. Dead Wrong is mijn favoriet. Tof om een Ice Cube (normaal in de jaren '90 een 2Pac man - westcoast vertegenwoordiger) op een track te horen. Of Snoop Dogg die meedeed in bijv. '2 of Amerikas Most Wanted', waar wordt gespot in de clip van 2Pac naar Biggie. Van P. Diddy ben ik geen fan en die Lil Kim hadden ze beter ook geschrapt.
Ik ben nu de dubbelaar 'Life After Death' aan het ontdekken en die bevalt zeker, dat is een mooi album.
3 sterren, kan nog zakken.

avatar van bennerd
Is het fout om dit eigenlijk nog best een degelijke schijf te vinden? Als album klopt het voor geen meter, maar wow, wat staan hier een aantal heel sterke lekkere nummers op! Zo'n track als Dead Wrong... Sterk.

avatar van Oortrommel
1,5
Wat een triest wanproduct is Born Again geworden. Totaal onwaardig aan zo'n grote artiest (no pun, ook geen big pun). Van de gastartiesten komen alleen Eminem, Redman en Method Man er goed van af. Nee, dan is er met Duets: The Final Chapter toch wel wat rechtgezet.

avatar van Rene1979
Born Again is gewoon erg sterk, staan voldoende hoogtepunten op.
Hierna hadden ze wel moeten stoppen...